۰

کنسول Nintendo Switch 2 امسال با صفحه نمایش LCD 8 اینچی عرضه می شود

به گفته هیروشی هایاس، تحلیلگر Omdia، امروز، بلومبرگ گزارش داد که کنسول Nintendo Switch 2 ممکن است امسال مجهز به صفحه نمایش LCD 8 اینچی عرضه شود.

گزارش بلومبرگ به پیش‌بینی هایاس اشاره می‌کند که بر اساس تحقیقات بر روی نمایشگرهای کوچک و متوسط و بررسی با شرکت‌های درگیر در زنجیره تامین است. به این ترتیب، هایاس معتقد است که نینتندو سوییچ ۲ نیرویی است که در سال ۲۰۲۴ تعداد نمایشگرهای سرگرمی را دو برابر خواهد کرد.

کنسول Nintendo Switch 2

البته نینتندو هنوز به طور رسمی کنسول جدیدی را تایید نکرده است. با این حال، شایعات در مورد نینتندو سوییچ ۲ ماه هاست که در حال چرخش هستند. حتی همتایان صنعت شروع به اظهار نظر در مورد کنسول جدید آینده می کنند. این اتفاق برای توسعه دهندگان بازی ژاپنی از CAPCOM، Koei Tecmo و Spike Chunsoft رخ داد که از این احتمال ابراز هیجان کردند.

همچنین مشخص است که نینتندو این کنسول را برای اولین بار در Gamescom 2023 به ناشران و توسعه دهندگان دیگر به نمایش گذاشت. از آن زمان گزارش ها نشان می دهد که Nintendo Switch 2 یک نسخه نمایشی بهبود یافته از The Legend of Zelda: Breath of the Wild را با وضوح ۴K و ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا کرده است. یکی دیگر از دموهای نمایش داده شده در آن مناسبت Unreal Engine 5 – The Matrix Awakens بود.

گزارش های متناقضی در مورد مشخصات سیستم وجود دارد. به عنوان مثال، برخی شایعات، یک گره ۵ نانومتری را برای چیپست پیشنهاد می کنند، در حالی که سایر افشاگران مطمئن مطمئن هستند که از یک گره پردازشی ۸ نانومتری سامسونگ استفاده می کند. انتظار می رود نینتندو سوییچ ۲ مبتنی بر NVIDIA Tegra 239، نسخه سفارشی T234 باشد. باید از NVIDIA DLSS Super Resolution و Ray Reconstruction پشتیبانی کند، که به آن در ردیابی پرتو کمک می کند، اما احتمالاً Frame Generation وجود ندارد.

با این حال، تجزیه و تحلیل اولیه انجام شده توسط Digital Foundry بر اساس مشخصات مشابه نشان می دهد که Nintendo Switch 2 باید در رزولوشن ۱۰۸۰p با ردیابی پرتویی کار کند. اعتقاد بر این است که عملکرد کلی این کنسول با Xbox Series S که اساس بازی‌های نسل کنونی است، فاصله زیادی ندارد. شایعه دیگری حاکی از آن است که نینتندو ممکن است در حال آزمایش پشتیبانی از محدوده دینامیکی بالا (HDR) برای کنسول خود باشد، اگرچه احتمالاً به حالت Docked محدود می شود.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *