۰

امسال بازی فورتنایت برای iOS در اروپا عرضه می شود

Epic Games اعلام کرده است که Fortnite به دستگاه‌های iOS بازمی‌گردد. این استودیو با استفاده از پلتفرم رسانه اجتماعی X (به طور رسمی توییتر) فاش کرد که Fortnite اواخر امسال از طریق فروشگاه Epic Games بر روی iOS در دسترس خواهد بود. با این حال، این تنها برای کاربران iOS در اتحادیه اروپا صادق است.

بازی فورتنایت برای iOS

Fortnite در سال ۲۰۲۰ از فروشگاه App iOS و macOS حذف شد. این امر با نقض آگاهانه اپ استور توسط Epic Games با افزودن گزینه‌های پرداخت جایگزین که سیستم پرداخت خود اپل را در نسخه iOS فورتنایت دور می‌زد، آغاز کرد.

در حالی که فورتنایت هنوز در اپ استور در دسترس نخواهد بود، سیاست جدید اپل مبنی بر اجازه دادن به سایر ویترین ها در دستگاه های iOS به اپیک گیمز اجازه می دهد تا فروشگاه اپیک گیمز را به این پلتفرم بیاورند. Epic از طریق فروشگاه اختصاصی خود اجازه دانلود فورتنایت را در دستگاه های iOS پس از بیش از ۳ سال رایگان خواهد داد.

در مورد اینکه آیا فورتنایت هرگز به اپ استور می‌آید، اپل در سپتامبر ۲۰۲۱ به اپیک گفت تا زمانی که تمام درخواست‌های دادگاه انجام نشود، اجازه نمی‌دهد بازی در ویترین فروشگاه خود عرضه شود، که ممکن است تا پنج سال طول بکشد.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *