۰

معرفی ۱۰ تا از بهترین بازی‌های ماشینی و ریسینگ ps4 ( رایگان و غیر رایگان)

در این مقاله قراره به معرفی ۱۰ تا از بهترین بازی‌های ماشینی و مسابقه ای (ریسینگ) ps4 بپردازیم که این لیست بهترین بازی‌های ماشینی ps4 رو به ۴ دسته‌ی بازی‌های کارتینگ ps4، بازی‌های سبک واقع گرایانه ماشینی و ریسینگ و بازی‌های مسابقه آزاد تقسیم کردیم و بهترین بازی‌های ماشینی هر سبک را به صورت جداگانه معرفی خواهیم کرد.

همچنین بازی‌های معرفی شده به‌صورت رایگان و غیر رایگان ترکیب شده‌اند و اگر قصد هزینه کردن ندارید، می‌توانید از گزینه‌های رایگان استفاده کنید.

بهترین بازی های ماشینی ps4

این لیست بر اساس بازی‌های محبوبی که بیشترین دانلود و خرید را داشته‌اند استخراج شده است و طبیعتا می‌دانیم که بازی‌هایی که بیشترین خرید را دارند، معمولا گزینه‌های مناسبی برای انتخاب هستند.

بهترین بازی‌های ماشینی کارتینگ ps4

اگر به بازی‌های ریسینگ و مسابقه‌ای با سبک کارتیگ علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنم این ۳ پیشنهاد را از دست ندهید.

KartRider: Drift

KartRider: Drift

این بازی رایگان ماشینی مخصوص ps4 است که به صورت آنلاین و ۸ نفره اجرا می‌شود. این بازی امتیار ۴.۰۲ را از بین بیش از ۶۰۰۰ رای بدست آورده است و می‌توانید به رایگان آن را دانلود و استفاده کنید. همچنین این بازی دارای ارز اختصاصی با نام K-Coin است که به کمک آن، می‌توانید شخصیت‌ها و بسیاری از موارد درون‌بازی را شخصی سازی کنید. این بازی نسخه اندروید و ios نیز دارد.

Crash Team Racing Nitro-Fueled

Crash Team Racing Nitro-Fueled

وقتی صحبت از بهترین بازی‌های ماشینی و مسابقه‌ای ps4 یا هر کنسولی می‌شود، مطمئنا بازی معروف کراش را خواهید شنید. این بازی کلاسیک بازسازی شده برای ps4 است که برای افرادی که با پلی استیشن‌های قدیمی‌تر مثل نسل ۱ و ۲ خاطره دارند، دو چندان پیشنهاد می‌شود. این بازی در پلی استیشن استور ریجن آمریکا ۳۹.۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده است که با داشتن اشتراک پلی استیشن پلاس، قابلیت اجرای آنلاین آن وجود دارد.

این بازی در نسخه‌ها یا Editionهای مختلفی نیز عرضه شده است. زومجی درباره این بازی می‌گوید :

همانند بازی بازسازی شده قبلی یعنی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy در این بازی هم شما با یک اثر کاملا دشوار و چالش‌برانگیز رو‌به‌رو هستید

Team Sonic Racing

Team Sonic Racing

یک بازی دیگر برای خاطره‌بازی، محصولی از شرکت معروف SEGA است. ترکیبی از مسابقات پرسرعت ماشینی با قابلیت بازی آنلاین و آفلاین را در اختیار شما قرار می‌دهد که البته برای اجرای آنلاین آن، می‌بایست اشتراک پلاس پلی استیشن را داشته باشید. بازی سونیک ps4 امتیار ۴.۰۸ را از ۱۳۰۰۰ رای کسب کرده و جزو بهترین بازی‌های ریسینگ ps4 در سبک کارتینگ محسوب می‌شود.

بهترین بازی‌های ماشینی با سبک واقع‌گرایانه در ps4

در این بخش به بازی‌های ریسینگ و مسابقه‌ای ماشینی ps4 با سبکی شبیه به واقعیت می‌پردازیم و ۳ تا از برترین‌ها را معرفی خواهیم کرد.

Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

اگر به بازی‌های ماشینی علاقه‌مند هستید و بازی‌هایی با حس واقعی خودروهای کلاسیک و پیشرفته برای شما لذت بخش است، این بازی گزینه‌ی بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. این بازی در صفحه‌ی playstation store خود چنین تعریف شده است:

Gran Turismo 7 brings together the very best features of the Real Driving Simulator.

که اشاره‌ی زیادی به حق واقعی و دقیق رانندگی دارد. از ویژگی‌های دیگر این بازی، می‌توان به گاراژ‌های اختصاصی و شخصی‌سازی‌شده و همچنین تیونینگ اختصاصی ماشین‌هاست. قیمت این محصول همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید،تقریبا ۷۰ دلار است. که می‌توانید از سایت‌های ارائه دهنده‌ی گیفت کارت مثل این لینک https://giftbarg.com/playstation-giftcard/ گیفت کارت پلی استیشن خریداری کرده و هزینه این یا هر بازی دیگری را بپردازید.

F1® ۲۰۲۳

بازی فرمول یک هم جزو بازی‌های بسیار محبوب در دسته‌ی بازی‌های ماشینی واقع گرایانه ps4 است که در دو نسخه‌ی رایگان و پولی (۶۹.۹۹ دلار) ارائه می‌شود. کوین اختصاصی فرمول ۱ در محیط بازی Pitcoin نام دارد که با در اختیار داشتن آن می‌توانید شخصی‌سازی‌های خوبی روی ماشین‌ها داشته باشید. مسابقات در پیست‌های لاس وگاس و قطر اجرا می‌شود و خودروهای واقعا بروزی در آن وجود دارد. و جزو ۳ از بهترین بازی‌های ماشینی ps4 در کلاس واقع‌گرایانه در لیست best racing games on ps4 قرار گرفته است.

DIRT 5

اگر به بازی‌های ماشینی مسابقه‌ای آفرود علاقه‌دارید، این بازی برای شماست. جاده‌هایی سنگریزه‌ای و یخی و برقی با تنوع خودروی عالی. در این بازی ۷۰ مسیر در ۱۰ موقعیت مختلف در نظر گرفته شده است و با قیمت ۵۹.۹۹$ در پلی استیشن استور قابل خرید است. قابلیت بازی آنلاین و آفلاین را دارد که برای اجرای آنلاین نیاز به اشتراک ps پلاس دارید. ویجیاتو درباره این بازی گفته است:

اگر سری به صفحه استیم Dirt 5 یا نمرات کاربران نسخه کامپیوتر بازی در متاکریتیک بزنید، متوجه امتیازات به مراتب پایین‌تر بازی نسبت به نسخه‌های کنسولی می‌شوید. بر اساس ویدیوهایی که در یوتیوب دیده‌ام و نقدهایی که خواندم، این موضوع به باگ‌ها و مشکلات فراوان نسخه کامپیوتر بازی بر می‌گردد. اما راستش را بخواهید نسخه پلی استیشن ۴ بازی هم آنقدر از لحاظ پرفرمنس بی‌عیب و ایراد نیست. در این مدت زمان تقریبا ۱۰ ساعته، بازی دو بار کامل کرش کرد، یک بار صفحه متوقف شد و چند باری هم با رفتن به منو تنظیمات و برگشتن به بازی، HUD ناپدید شده بود.

بهترین بازی‌های ماشینی ps4 در سبک مسابقات آزاد

اگر قرار باشد به بازی‌های ماشینی مسابقات آزاد بپردازیم تنها ۲ پیشنهاد کلی و اصلی وجود دارد.

Need for Speed™ Heat

نید فورا سپید معروف که در سبک مسابقات خیابانی نیاز به معرفی ندارد و افرادی که به بازی‌های ماشینی علاقه‌مند باشند قطعا این بازی را می‌شناسند. با دستاورد‌هایی که در مسابقه بدست می‌آورید، قابلیت شخصی‌سازی و ارتقا ماشین‌هایتان را خواهید داشت و همچنین کسب رتبه در مسابقات باعث پیشرفت و دسترسی شما به مسابقات بهتر و بزرگ‌تر می‌شود.

قیمت این بازی ۵۹.۹۹ دلار است.

The Crew 2

این بازی نسبت به Need for Speed ممکن است خیلی معروف نباشد (حداقل در ایران) ولی همانطور که می‌بینید جزو دومین پیشنهاد ما به عنوان بهترین بازی‌های ماشینی ps4 در سبک مسابقات آزاد و خیابانی قرار گرفته است. یک بازی سرشار از ماشین‌های اسپرت آمریکایی و علاوه بر آن، موتور و قایق و هواپیما با نهایت هیجان رقابت را به همراه دارد. همچنین علاوه بر مسابقات آزان خیابانی، در حوزه‌ی آفرود و فری‌استایل نیز قابل اجرا است و تنها محدود به مسابقات خیابانی نیستید.

امیدوارم از لیستی که برای بهترین بازی‌های ماشینی ps4 در نظر گرفتیم رضایت داشته باشید و همچنین اگر فکر می‌کنید جای بازی خاصی در این لیست خالی است، حتما آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

رپورتاژ آگهی
برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه کنترل امجی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *