۰

ادعای یک افشاگر: نسخه‌های پی‌اس ۵ و کامپیوتر بازی Until Dawn در راه هستند

نسخه‌های پی‌اس ۵ و کامپیوتر بازی Until Dawn در راه هستند، ادعای یک افشاگر؛ گویا حداقل یک سال است در حال توسعه است

به گفته یک افشاگر مشهور، نسخه‌های پی‌اس ۵ و پی‌سی بازی Until Dawn در راه هستند. این اطلاعات از سوی افشاگر معروف قراردادها، «billbil-kun» آمده است که در افشای عناوین پلی‌استیشن پلاس و گیم‌پس قبل از اعلام رسمی آنها سابقه‌ درخشانی دارد. نه تنها این، بلکه این افشاگر بازی مورتال کامبت ۱ را نیز قبل از معرفی رسمی آن به درستی لو داده بود.

نسخه‌های پی‌اس ۵ و کامپیوتر بازی Until Dawn

طبق اعلام Dealabs، وبسایت تخفیف‌های فرانسوی، Until Dawn روی هر دو پلتفرم پلی‌استیشن ۵ و پی‌سی بازخواهد گشت، اگرچه مشخص نیست که هر دو نسخه به طور همزمان منتشر خواهند شد یا خیر. به گفته «billbil-kun»، این نسخه جدید از بازی ترسناک Supermassive Games حداقل به مدت یک سال در حال توسعه بوده است، اما مشخص نیست که با یک ریمستر یا یک بازسازی کامل از نسخه اصلی سال ۲۰۱۵ سروکار داریم. گفته می‌شود این نسخه جدید همان عنوان بازی اصلی را به یدک می‌ کشد.

این افشاگر در مورد اینکه بازی ریمستر یا ریمیک خواهد بود، گفت: «متأسفانه این یکی از اطلاعاتی است که هنوز برای ما ناشناخته است. اگر به عنوان این نسخه جدید اشاره کنیم، می‌توانیم تصور کنیم که شاید و فقط شاهد یک پیشرفت گرافیکی در بازی با استفاده از آخرین پیشرفت‌های گرافیکی روی پی‌اس ۵ و همچنین کامپیوتر باشیم. بنابراین می‌توانیم بدون اینکه ریسک اشتباه کردن را به جان بخریم، نتیجه‌گیری کنیم که حداقل با یک نسخه ریمستر طرف هستیم.»

ما به محض اینکه اطلاعات بیشتری در مورد این نسخه «جدید» Until Dawn برای پی‌اس ۵ و پی‌سی منتشر شود، شما را مطلع خواهیم کرد. نظر شما در مورد این موضوع چیست؟ چه ارتقاهایی خواهد داشت؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

بازی Until Dawn از Supermassive Games در سال ۲۰۱۵ برای پلی‌استیشن ۴ منتشر شد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *