۰

درایور Game Ready از بازی های مختلف جدید پشتیبانی می کند و ویژگی RTX Video HDR را اضافه می کند

امروز ، انویدیا درایور جدید Game Ready خود را با شماره نسخه ۵۵۱.۲۳ برای پشتیبانی از عرضه کارت گرافیک GeForce RTX 4070 Ti SUPER منتشر کرده است. همانطور که همیشه، می‌توانید این درایور را از طریق وب‌سایت رسمی یا نرم‌افزار GeForce Experience دانلود کنید. درایور جدید Game Ready همچنین برای راه اندازی بازی‌های مختلف PC بهینه شده است، از جمله بازی اکشن RPG بقا Enshrouded (امروز در Early Access استیم منتشر شد)، Like a Dragon: Infinite Wealth (روز جمعه منتشر می‌شود)، Tekken 8 (همچنین در روز جمعه منتشر می‌شود) و Suicide Squad: Kill the Justice League (در دوم فوریه منتشر می‌شود).

درایور Game Ready

Enshrouded از NVIDIA DLSS 2 (Super Resolution) پشتیبانی می‌کند و با رزولوشن ۴K و تنظیمات حداکثر، ۹۳ درصد افزایش عملکرد ارائه می‌دهد. Like a Dragon: Infinite Wealth همانطور که قبلاً اعلام شده بود از NVIDIA DLSS 3 (Frame Generation) پشتیبانی می‌کند. Tekken 8 شامل NVIDIA DLSS 2 Super Resolution است. فرنسسکو دئو میئو در بررسی بازی ما در مورد عملکرد بازی صحبت کرد:

Tekken 8 که با موتور Unreal Engine 5 ساخته شده و برای کنسول‌های نسل فعلی توسعه یافته است، از نظر مشخصات سیستم یکی از پرمخاطب‌ترین بازی‌های مبارزه‌ای در بازار است. در عین حال، بازی طیف گسترده‌ای از تنظیمات گرافیکی را ارائه می‌دهد تا ۶۰ فریم در ثانیه مورد نیاز برای لذت بردن از آن به صورت آفلاین و آنلاین را به دست آورید. Tekken 8 همچنین از تمام ارتقا دهنده‌های اصلی روی PC پشتیبانی می‌کند، بنابراین حتی افرادی که GPU انویدیا RTX برای استفاده از DLSS ندارند، همچنان با AMD FSR 2.0 و Intel XeSS گزینه‌هایی در این زمینه دارند. با توجه به اینکه مشخصات سیستم من بسیار بالاتر از مشخصات توصیه شده (CPU i7-13700F، GPU RTX 4080، رم ۳۲ گیگابایت) است، هیچ مشکلی برای اجرای بازی با رزولوشن ۴K با DLSS Quality، تنظیمات فوق‌العاده با ۶۰ فریم در ثانیه در همه سناریوها نداشتم.

Suicide Squad: Kill the Justice League با پشتیبانی از NVIDIA DLSS 2 Super Resolution، DLAA (Deep Learning Anti-Aliasing) و رهگیری پرتو عرضه خواهد شد. علاوه بر این، انویدیا اشاره کرد که Diablo IV (که از قبل از DLSS 3 و DLAA پشتیبانی می‌کند) در ماه مارس با سایه‌ها و انعکاس‌های رهگیری شده با پرتو به‌روزرسانی خواهد شد. درایور Game Ready امروز همچنین بهینه سازی یک کلیک از طریق GeForce Experience برای Enshrouded و Like a Dragon: Infinite Wealth و پشتیبانی از NVIDIA Ultra Low Latency Mode با بازی‌های DirectX 12 اضافه می‌کند.

اما بزرگ‌ترین سورپرایز، ویژگی کاملاً جدید RTX Video HDR است. این قابلیت جدید با استفاده از کار انجام شده برای RTX Video Super Resolution، از هوش مصنوعی برای تبدیل هر ویدیوی Standard Definition Range (SDR) که در مرورگرهای اینترنتی منتخب پخش می‌شود به High Definition Range (HDR) استفاده می‌کند. RTX Video Super Resolution نیز در مرورگرها شروع به کار کرد، اما بعداً با VLC نیز سازگار شد. امیدواریم همین اتفاق برای RTX Video HDR نیز رخ دهد.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *