۰

بازی Enshrouded اکنون در دسترس اولیه قرار دارد

بازی Enshrouded هم‌اکنون از طریق Steam Early Access برای رایانه شخصی منتشر شده است. عنوان Survival crafting دارای مکانیک‌های بیس‌سازی و اکشن RPG است که بازیکنان در دنیای Embervale کاوش می‌کنند و سعی می‌کنند در مقابل Shroud وحشتناک بایستند.

بازی Enshrouded

نسخه دسترسی زودهنگام Enshrouded طبق گفته سازنده، “تجربه کامل” را در گیم پلی اصلی ارائه می دهد. بازیکنان یک پایگاه می‌سازند، NPC‌های مختلف را نجات می دهند، تجهیزات بهتری تولید می‌کنند و سپس برای نابود کردن Shroud Roots به Elixir Wells می‌روند.

در مورد آینده، Keen Games به دنبال افزودن ویژگی‌های بیشتر بر اساس بازخورد افراد و در عین حال گسترش جهان، افزودن بیوم‌ها، دشمنان، انواع مکان، منابع، دستور العمل‌ها و سطوح بالاتر تجهیزات و سلاح‌ها است. مهارت های اضافی نیز باز خواهد شد و برنامه هایی برای مصالح ساختمانی، مبلمان و دکوراسیون جدید وجود دارد.

هدف فعلی این است که در عرض یک سال دسترسی زودهنگام را ترک کنید، اگرچه، مثل همیشه، به بازخورد بازیکنان بستگی دارد. ما کاملاً معتقدیم که تا آن زمان، می‌توانیم بازی‌ای ارائه دهیم که ارزش زمان و پول شما را داشته باشد و سال‌های آینده برای شما سرگرم کننده باشد.» منتظر جزئیات بیشتر Enshrouded در ماه های آینده باشید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *