ناگینی در هری پاتر
۰

چگونه ولدمورت با ناگینی در هری پاتر آشنا شد؟

ناگینی در هری پاتر

چگونه ولدمورت با ناگینی در هری پاتر آشنا شد؟

در فرانچایز هری پاتر، مار ناگینی یکی از نزدیکترین پیروان ولدمورت است. اما دقیقاً چگونه در دنیای جادوگران با هم ملاقات کردند؟
ناگینی، مار محبوب ولدمورت، بخش مهمی از شرور وحشتناک هری پاتر است. به عنوان نزدیک ترین متحد ولدمورت، ناگینی نیز یک هورکروکس است، یکی از هشت قطعه ای که ولدمورت روح خود را به آن تقسیم کرد. با این حال، این سوال مطرح می شود که چگونه ارباب تاریکی با چنین موجودی برخورد کرد و تصمیم گرفت که رقیب مهم ترین هورکراکس او باشد، به ویژه با در نظر گرفتن اینکه چقدر برای ولدمورت انتخاب موجود زنده دیگری برای ذخیره یک تکه مخاطره آمیز بود. روح او. نحوه ملاقات ولدمورت و ناگینی به طور فزاینده‌ای جذاب می‌شود، با در نظر گرفتن وقایع جانوران شگفت‌انگیز و کجا می‌توان آنها را پیدا کرد، جایی که ناگینی به عنوان یک Maledictus به تصویر کشیده می‌شود، زنی انسانی که نفرین شده است تا در نهایت تبدیل به مار شود. این بدان معنی است که ناگینی یک مار معمولی نیست، بلکه یک فرد واقعی به این موجود تبدیل شده است که ولدمورت در نهایت او را به عنوان همراه وفادار خود انتخاب کرد.

هنگامی که ولدمورت برای اولین بار در هری پاتر و جام آتش به شکل کامل ظاهر شد، چهره او تهدیدآمیز است و چهره بدون دماغ او شبیه به مار است. در طول نوشته های قبلی هری پاتر، داستان به چگونگی ارتباط شخصیت شیطانی با مارها اشاره می کرد. خانه اسلیترین، که او در هاگوارتز به آن تعلق داشت، با نماد مار نشان داده شده است. ولدمورت همچنین می توانست با مارها صحبت کند و به لطف این توانایی، او تنها کسی بود که می توانست باسیلیک را در اتاق اسرار کنترل کند. بنابراین، وقتی ولدمورت با یک مار بزرگتر از حد معمول ظاهر شد، چندان تعجب آور نبود، اما مردم هنوز در تعجب هستند که چگونه ولدمورت ناگینی را به دست آورد.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *