۰

بازی WWE 2K24: انواع مسابقات جدید و تاریخ انتشار

خبر‌های خوش برای طرفداران کشتی کج! زمان آن رسیده که به فکر عنوان بعدی بازی‌های ویدیویی ۲K دربارهٔ دنیای کشتی‌گیری حرفه‌ای باشیم، WWE 2K24، که قرار است در ماه مارس عرضه شود. در حال حاضر اطلاعات زیادی دربارهٔ این بازی منتشر شده است، از جمله ستاره‌های روی جلد و انواع مسابقه‌های جدید هیجان‌انگیز. همچنین با سازندگان بازی صحبت کرده‌ایم تا بتوانیم تغییرات مهم بازی را بهتر درک کنیم. حالا بیایید همهٔ این موارد را بررسی کنیم.

بازی WWE 2K24

سه راه برای بازی

در مجموع، سه نسخه مختلف از بازی وجود دارد که هر کدام جلد و پاداش‌های مخصوص به خود را دارند.

  • نسخه استاندارد: این نسخه که در روز جمعه، ۸ مارس، به فروشگاه‌ها می‌آید، روی جلد خود «کابوس آمریکایی» کدی رودز را دارد. رودز در بیانیهٔ مطبوعاتی گفت: «من همیشه فهرستی از نقاط عطف مهم دارم که می‌خواهم در مسیر تکمیل داستانم تجربه کنم. به عنوان یک گیمر مشتاق، قرار گرفتن روی جلد بازی WWE 2K بسیار به بالای این فهرست نزدیک است و من از همکاری با تیم‌های ۲K و Visual Concepts برای زنده کردن این روی‍ا بسیار خوشحالم.»

نسخهٔ استاندارد اگر پیش‌خرید شود، پاداش‌هایی دریافت می‌کنید. این پاداش‌ها شامل بستهٔ محتویات قابل دانلود Nightmare Family می‌شود که شامل دو نسخهٔ قدیمی‌تر از کدی رودز (شخصیت‌های «Undashing» و «Stardust» او) به همراه مدل Dusty Rhodes بر اساس ظاهر او در سال ۱۹۷۶ است. در نهایت، این بسته شامل «سوپر استار» قابل بازی بیلی گراهام، یکی از دشمنان قدیمی Dusty در رینگ، خواهد بود. بستهٔ Nightmare Family همچنین شامل سه کارت انحصاری برای بازی برگشتی کارت دیجیتال MyFaction و جالب‌تر از آن، یک نسخهٔ دیجیتال از WWE 2K23، عنوان سال گذشته است. نسخهٔ استاندارد ۶۰ دلار قیمت خواهد داشت.

  • نسخه دلوکس: این نسخه که کمی زودتر، در ۵ مارس عرضه می‌شود، روی جلد خود هم قهرمان زنان جهان WWE، Rhea Ripley، و هم قهرمان سابق زنان WWE، Bianca Belair، را دارد. این نسخه از بازی شامل تمام موارد موجود در نسخهٔ استاندارد به همراه مجموعه‌ای از ابزارها برای کمک به شما در فتح حالت career mode MyRise و کارت‌های MyFaction انحصاری برای هر دو سوپر استار روی جلد است. نسخهٔ دلوکس ۱۰۰ دلار قیمت خواهد داشت.
  • نسخه چهل سال Wrestlemania: این نسخه که آن هم در ۵ مارس عرضه می‌شود، کلاژی از بزرگ‌ترین ستاره‌های Wrestlemania در چهار دههٔ گذشته را روی جلد خود دارد و شامل تمام موارد موجود در دو نسخهٔ دیگر به همراه یک بستهٔ محتویات قابل دانلود اضافی پر از کشتی‌گیران با برخی از لباس‌های نمادین Wrestlemania آن‌ها، مجموعه‌ای از کارت‌های MyFaction و در نهایت، این نسخه از بازی به شما امکان می‌دهد رینگ Wrestlemania 40 امسال را پس از رویداد، برای استفاده در بازی، دانلود کنید. نسخهٔ چهل سال Wrestlemania ۱۲۰ دلار قیمت خواهد داشت.

انواع مسابقه جدید

پس از اضافه کردن مسابقهٔ War Games در WWE 2K23، تیم سازندهٔ ۲K24 چهار نوع مسابقهٔ جدید را برای این بازی معرفی کرده است. اگرچه ممکن است در ظاهر به هیجان‌انگیزی War Games نباشند، اما همگی باید لحظات هیجان‌انگیزی را رقم بزنند و یکی از آن‌ها به‌خصوص مسابقه‌ای است که طرفداران این فرنچایز خواهان آن بوده‌اند.

  • مسابقه‌های Special Guest Referee: این مسابقات بازگشته‌اند و به بازیکنان اجازه می‌دهند تا نقش داور را برای قضاوت مسابقات بازی کنند. برایان ویلیامز، تهیه‌کنندهٔ گیم‌پلی بازی، گفت: «هر کاری که یک داور می‌تواند انجام دهد، بازیکنان قادر به انجام آن خواهند بود. اگر می‌خواهید منصف باشید، فرد خسته‌کننده‌ای باشید، یا اگر می‌خواهید در طول مسابقه سرگرم شوید و آشوب به پا کنید، دسترسی کامل و توانایی انجام این کار را خواهید داشت.»
  • مسابقه Ambulance: اگر به هر نحوی یکی از این مسابقات را در برنامه‌های WWE از دست داده‌اید، هدف ساده است: شما باید حریف خود را تا حدی کتک بزنید که او را داخل آمبولانس بیندازید تا به بیمارستان منتقل شود. هنوز مشخص نیست که دقیقاً این نوع مسابقه چگونه انجام خواهد شد.
  • مسابقه Casket: مانند مسابقه آمبولانس، هدف این مسابقه این است که حریف خود را شکست دهید و او را در تابوتی که کنار رینگ قرار دارد قرار دهید.
  • مسابقه Gauntlet: این یک مورد اضافه‌شدن مورد انتظار است. این مسابقات به بازیکنان اجازه می‌دهند تا با یک سری حریفان مبارزه کنند، یکی پس از دیگری. به محض اینکه یک نفر را شکست دادید، یک حریف جدید و تازه وارد می‌شود. در نهایت، این یک راه سرگرم‌کننده برای آزمایش مهارت‌های خود است.

البته، ۲K Showcase نیز بازگشته است. با این حال، به جای تمرکز بر یک کشتی‌گیر خاص، ۲K از تاریخچهٔ ۴۰ سالهٔ Wrestlemania به عنوان پس‌زمینه استفاده می‌کند. این حالت شامل ۲۱ مسابقهٔ مختلف از سراسر Wrestlemania خواهد بود، با برجسته‌سازی بسیاری از بزرگ‌ترین لحظات، ظاهراً از جمله مسابقهٔ افسانه‌ای Hulk Hogan مقابل Andre the Giant در Wrestlemania III که می‌توانید اسکرین‌شاتی از آن را در زیر ببینید.

در این مرحله، هیچ‌کدام از مسابقات جدید ۲K Showcase فاش نشده‌اند. با این حال، همانطور که در سال‌های گذشته، برنده شدن مسابقات و تکمیل اهداف در حالت Showcase محتوای بیشتری را در بازی باز خواهد کرد.

اضافات دیگر

WWE 2K24 همچنین شامل چندین به‌روزرسانی در جاهای دیگر بازی است، از جمله چندین افزوده به حالت MyGM که به شما امکان می‌دهد نمایش‌های خود را برنامه‌ریزی و شبیه‌سازی کنید و شما را با AI یا بازیکن دیگری روبرو کنید. پس از احیای مجدد دو سال پیش، ۲K24 می‌بیند که حالت جدید مسابقات و قهرمانی، مدیریت قرارداد و استعدادیاب‌ها را به دست می‌آورد.

MyRise، که نسخهٔ این فرنچایز از حالت career mode است، نیز با دو داستان منحصربه‌فرد باز می‌گردد، یکی برای سوپراستارهای مرد و یکی برای سوپراستارهای زن. در حالی که جزئیات کمی در مورد آن منتشر شده است، یک بیانیه مطبوعاتی خاطرنشان می‌کند که برای اولین بار، Roman Reigns و Cody Rhodes برای حالت صداپیشگی خواهند کرد، همراه با WWE Hall of Famer Mick Foley. 2K همچنین قول شخصیت‌های اصلی و پاداش‌های بازی را می‌دهد که از حالت MyRise خارج می‌شود.

همانطور که در بالا ذکر شد، MyFaction نیز با مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌هایی که برای تجربهٔ گیم‌پلی آسان‌تر طراحی شده‌اند، باز می‌گردد.

البته، به‌روزرسانی‌های مسابقات کشتی‌کج نیز وجود دارد. WWE 2K24 شامل برخی از چیزهایی است که ما قبلاً در این بازی‌ها ندیده‌ایم، که باید طرفداران را هیجان‌زده کند. به عنوان مثال، آنها توانایی شیرجه از بالای طناب به یک گروه از افراد خارج از رینگ را اضافه کرده‌اند. ما آن را بارها و بارها در تلویزیون دیده‌ایم. اکنون، شما می‌توانید آن را انجام دهید، اگرچه هنوز مشخص نیست که مکانیسم کار چگونه خواهد بود.

در نهایت، اگرچه WWE 2K24 کمتر از دو ماه دیگر عرضه می‌شود، احتمال دارد اطلاعات بیشتری در مورد آن در آینده نزدیک منتشر شود.

این بازی در تاریخ ۱۸ اسفند برای پلتفرم های PS4 و PS5، ایکس‌باکس وان و سری و کامپیوتر منتش خواهد شد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *