۰

تمام چیزهایی که تاکنون درباره بازی Silent Hill 2 می‌دانیم

 بازی Silent Hill 2 اغلب به عنوان یکی از بهترین بازی‌های ترسناک بقا ساخته شده، شناخته می‌شود و بسیاری آن را بهترین بازی این ژانر می‌دانند. بازسازی چنین اثری کار ساده‌ای نیست، اما این دقیقا همان چیزی است که در حال انجام است و به نظر می‌رسد سال ۲۰۲۴، سالی باشد که نتیجه‌ی نهایی را ببینیم. برای دانستن همه‌ی چیزهایی که تاکنون درباره‌ی بازسازی سایلنت هیل ۲ می‌دانیم، به خواندن ادامه دهید.

تمام چیزهایی که تاکنون درباره بازی Silent Hill 2 می‌دانیم

تاریخ انتشار:

کونامی هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای بازسازی سایلنت هیل ۲ اعلام نکرده است. با این حال، یک ویدیوی PlayStation از ژانویه ۲۰۲۴ نشان می‌دهد که این بازی در طول همین سال عرضه خواهد شد، زیرا این بازی در کنار عناوینی مانند Tekken 8، Helldivers 2 و بازسازی Metal Gear Solid 3: Snake Eater که تاریخ انتشار آن هم مشخص نیست، به نمایش گذاشته شده است.

اما این تنها بازه‌ی زمانی‌ای است که فعلا داریم. اگرچه بسیاری از بازی‌های ترسناک برای زمان نزدیک به هالووین و پاییز هدف‌گیری می‌شوند، بسیاری دیگر به طور کلی فصل ترسناک را نادیده می‌گیرند.

با این حال، در اواخر سال ۲۰۲۳، تیم سازنده بازی با طرفداران صحبت کرد و گفت که بازی “به‌صورت روان و مطابق با برنامه‌ی ما در حال پیشرفت است.” زمانی که این موضوع را با ویدیوی PlayStation که به زودی پس از این بیانیه منتشر شد، در نظر بگیریم، به نظر می‌رسد سال ۲۰۲۴ حتی در صنعتی که تأخیرها رایج هستند، یک شرط امن به نظر می‌رسد.

پلتفرم‌ها:

بازی Silent Hill 2 یک بازی انحصاری کنسول PS5 خواهد بود. این بازی فقط روی PS5 و PC (از طریق استیم) در دسترس خواهد بود. از آنجایی که این بازی با Unreal Engine 5 ساخته می‌شود، سیستم‌های نسل گذشته دیگر مطرح نیستند و باید بتواند بهتر از مشخصات سیستم‌های جدیدتر استفاده کند. اگرچه این موارد معمولاً به صورت عمومی تأیید نمی‌شود، به نظر می‌رسد PlayStation برای انحصاری شدن این بازی روی کنسول، به کونامی پول پرداخت کرده است، عملی که اغلب “moneyhatting” نامیده می‌شود.

تیم توسعه‌دهنده:

اگرچه تعداد کمی از اعضای تیم اصلی Silent Hill 2 کونامی روی بازسازی آن کار می‌کنند، استودیوی اصلی توسعه‌دهنده Bloober Team است. این استودیوی لهستانی طی چند سال گذشته روی بازی‌های ترسناک مانند Layers of Fear، The Medium و Blair Witch تخصص داشته است. سایلنت هیل ۲ بدون شک، تا به امروز با اختلاف، بازی پرطرفدارترین بازی‌ای است که Bloober Team ساخته است.

داستان:

بازسازی سایلنت هیل ۲ بازگویی داستانی از نسخه‌ی اول است که در سال ۲۰۰۱ منتشر شد. داستان در شهر مه‌آلود سایلنت هیل اتفاق می‌افتد و جیمز ساندرلند، نویسنده‌ای را نشان می‌دهد که پس از دریافت نامه‌ای – ظاهراً از همسر مرده‌ی خود – به دنبال او می‌گردد. جیمز در آنجا با تعدادی از موجودات ترسناک و وحشتناک، از جمله دشمنان مشهوری مانند Pyramid Head و Eddie Dombrowski دیوانه روبرو می‌شود. آیا نیروی تاریک‌تری در اینجا وجود دارد؟ آیا ممکن است یک فرقه‌ی سگ‌های Shiba Inu در پشت همه‌ی این‌ها باشد؟ برای فهمیدن باید بازی کنید.

گیم‌پلی:

بازی Silent Hill 2 همچنان یک بازی ترسناک بقا باقی خواهد ماند و تیم توسعه‌دهنده در طول فرآیند ساخت، با توسعه‌دهندگان اصلی یعنی آکیرا یامااوکا و ماساهیرو ایتو مشورت می‌کند تا اطمینان حاصل شود که جوهره‌ی آن حفظ شده است. با این حال، برای مطابقت با انتظارات مدرن، بازی نیز مدرن‌سازی می‌شود. مانند بازسازی‌های Resident Evil 2 و Resident Evil 3، سایلنت هیل ۲ از یک زاویه‌ی دید از روی شانه استفاده خواهد کرد، نه زاویه‌ی دید دوربین ثابت و زوم‌شده که در بازی‌های ترسناک اواخر قرن بیستم رایج‌تر بود.

سیستم مبارزه به طور طبیعی، به دلیل تغییر زاویه دید، کاملاً بازسازی می‌شود و به گفته‌ی تهیه‌کننده، Motoi Okamoto و کارگردان، Mateusz Lenart، “چیدمان‌های خاصی” نیز تغییر خواهند کرد.

صدا و کنترل‌ها:

روی PS5، شما قادر خواهید بود از فناوری صدای ۳ بعدی برای تعیین اینکه صدایی از کجا آمده است، استفاده کنید و هیچ صفحه‌ی بارگذاری‌ای به دلیل SSD NVMe وجود نخواهد داشت. بازخورد لمسی و پشتیبانی از ماشه‌های تطبیقی نیز گنجانده شده است، اگرچه تیم توسعه‌دهنده فعلاً جزئیات دقیق پیاده‌سازی آن‌ها را مخفی نگه می‌دارد.

تریلر‌ها:

تاکنون، فقط تریلر اعلامیه برای سایلنت هیل ۲ در دسترس است. این تریلر جیمز ساندرلند را در حال خیره شدن به آینه نشان می‌دهد، که یک نماد نمادین در بازی اصلی نیز است، و برخی از نگاه‌های کوتاه به خود شهر و چند دشمن را نشان می‌دهد. تریلر هیچ مبارزه‌ای را شامل نمی‌شود، بنابراین باید منتظر بمانیم تا ببینیم چگونه زاویه‌ی دید از روی شانه پیاده‌سازی می‌شود.

نتیجه‌گیری:

بازسازی سایلنت هیل ۲ یک بازی مورد انتظار است و طرفداران این مجموعه مشتاقانه منتظر دیدن این هستند که چگونه تیم توسعه‌دهنده از عهده‌ی این کار برمی‌آید. با توجه به سابقه‌ی Bloober Team در ساخت بازی‌های ترسناک، انتظار می‌رود که این بازی یک تجربه‌ی ترسناک و هیجان‌انگیز باشد که به خوبی از نسخه‌ی اصلی وفادار است.

در اینجا چند سؤال وجود دارد که ممکن است طرفداران از خود بپرسند:

  • آیا بازسازی سایلنت هیل ۲ همان پایان نسخه‌ی اصلی را خواهد داشت؟
  • آیا بازی شامل محتوای جدیدی خواهد بود؟
  • آیا بازی شامل حالت چند نفره خواهد بود؟

پاسخ به این سؤالات را باید تا زمان انتشار بازی در سال ۲۰۲۴ صبر کنیم.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *