۰

شایعه: بازی Final Fantasy 16 برای Xbox Series X/S در دست ساخت است

بازی های اصلی Final Fantasy زمان را به عقب برگردانده اند و به حالت انحصاری برای کنسول های پلی استیشن بازگشته اند، اما به نظر می رسد که ممکن است به زودی تغییر کند. شایعات اخیر ادعا کردند که Square Enix در حال مذاکره با مایکروسافت برای آوردن Final Fantasy 7 Remake به کنسول های ایکس باکس بوده است و به نظر می رسد که بازی Final Fantasy 16 از این روند پیروی می کند.

بازی Final Fantasy 16 برای Xbox Series X/S

نیک بیکر، یکی از بنیانگذاران XboxEra، که در قسمت اخیر پادکست بی نهایت ادعا کرد که یک پورت ایکس باکس برای بازی Final Fantasy 16 در دست ساخت است.

Final Fantasy 16 سال گذشته به عنوان یک نسخه انحصاری PS5 عرضه شد، اگرچه نسخه PC این بازی نیز در حال توسعه است، در حالی که دومین الحاقیه آن، The Rising Tide نیز امسال منتشر خواهد شد. این که آیا نسخه Xbox بازی عرضه خواهد شد یا خیر، باید دید.

شایان ذکر است که اسکوئر انیکس در ماه جولای اعلام کرد که با مایکروسافت “همکاری نزدیک” خواهد کرد تا بازی های بیشتری را به کنسول های ایکس باکس ارائه دهد. Final Fantasy 14 قرار است بهار امسال برای Xbox Series X/S عرضه شود، در حالی که Visions of Mana در تابستان عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *