۰

بازی Indiana Jones and the Great Circle دارای مناطق جهان باز است

از مبارزات تن به تن و شلاق کاملا شبیه‌سازی شده آن گرفته تا تمرکز آن بر مجموعه‌های سینمایی و این واقعیت که قرار است یک تجربه اول شخص باشد، چیزهای زیادی در مورد بازی Indiana Jones and the Great Circle وجود دارد که توسط سازنده فاش شده است. MachineGames، اگرچه هنوز به برخی از سوالات پاسخ داده نشده است. به عنوان مثال، ساختار بازی چگونه است؟ آیا این یک تجربه خطی خواهد بود، همانطور که از یک بازی اکشن ماجراجویی سینمایی مانند این انتظار دارید، یا فضایی برای کاوش های بی پایان خواهد داشت؟

بازی Indiana Jones and the Great Circle

همانطور که معلوم است، قرار است مقدار کمی از هر دو را داشته باشد. طبق یک نمای کلی از بازی در صفحه استیم، ایندیانا جونز و دایره بزرگ ترکیبی از گیم پلی خطی، سینمایی و نقشه های گسترده و باز را برای بازیکنان به نمایش خواهند گذاشت

در مرور کلی آمده است: «در ترکیبی پویا از گیم‌پلی خطی، روایت محور و نقشه‌های منطقه باز ماجراجویی کنید». به کاوشگر درونی خود دل ببندید و دنیایی از اسرار جذاب، تله‌های مرگبار و پازل‌های شیطانی را کشف کنید، جایی که هر چیزی به طور بالقوه می‌تواند قطعه بعدی رمز و راز را پنهان کند.

ایندیانا جونز و ارائه Developer_Direct از دایره بزرگ همچنین نگاهی اجمالی به مکان‌های زیادی که باستان‌شناس در طول سفر خود از شهر واتیکان و قله‌های برفی هیمالیا گرفته تا اهرام مصر و معابد غرق‌شده سوکوتای در تایلند بازدید خواهد کرد، ارائه کرد. بنابراین به وضوح محیط های مختلفی وجود خواهد داشت که بازیکنان قادر به کشف آنها خواهند بود. امیدواریم در ماه های آینده شاهد تعداد بیشتری از آنها باشیم.

Indiana Jones and the Great Circle اواخر امسال برای Xbox Series X/S و PC عرضه خواهد شد. MachineGames فاش کرده است که تروی بیکر در این بازی نقش ایندیانا جونز را بازی خواهد کرد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *