۰

همه چیزهایی که تاکنون درباره بازی Marvel’s Wolverine می دانیم

بازی Marvel’s Wolverine

همه چیزهایی که تاکنون درباره بازی Marvel’s Wolverine می دانیم

بازی Marvel’s Wolverine یک موضوع پرطرفدار است، اما متأسفانه، دلیلی که ما امیدوار بودیم نیست. گروه باج افزار Rhysida هزاران فایل را در مورد پروژه های آینده Insomniac در اینترنت هک و منتشر کرد و Wolverine یکی از قربانیان آن بود. ما مطمئناً اطلاعات بیشتری در مورد بازی Insomniac’s Wolverine برای PS5 داریم. با این حال، با توجه به اتفاقاتی که افتاده است، Insomniac به تخته طراحی بازخواهد گشت. در ضمن، اگر در مورد Marvel’s Wolverine هیجان زده اید، این چیزی است که ما تاکنون می دانیم.
تاریخ اکران ولورین مارول

با وجود اینکه در سال ۲۰۲۱ مورد تمسخر قرار گرفت، Marvel’s Wolverine تاریخ اکرانی ندارد. هیچ اطلاعات رسمی در مورد تاریخ عرضه وجود ندارد، با این حال، اسناد فاش شده اشاره می کنند که اینسومنیاک قصد دارد آن را در سال ۲۰۲۶ عرضه کند، اگرچه ممکن است دیگر اینطور نباشد.

بسیاری از ما انتظار داشتیم که Insomniac از قبل یک پنجره انتشار را اعلام کند، اما با توجه به اینکه Spider-Man 2 به تازگی منتشر شده است و سپس هک ناگوار رخ داده است، همه چیز تایید شده است که Marvel’s Wolverine به تعویق افتاده است. اکنون نمی‌دانیم چه زمانی منتشر می‌شود، و صادقانه بگویم، ممکن است حداقل تا چند سال دیگر چیز جدیدی نشنویم. به خصوص به این دلیل که Insomniac نیاز مبرمی به زمان برای بهبودی دارد زیرا همه چیز از جمله داستان، گیم پلی و دنباله های برنامه ریزی شده لو رفته است.
آیا Marvel’s Wolverine انحصاری برای PS5 است؟

بله، Marvel’s Wolverine در زمان عرضه انحصاری برای PS5 خواهد بود. نسخه PC به احتمال زیاد یک یا دو سال بعد می رسد. Horizon: Forbidden West، Returnal و سایر انحصاری‌های PS5 نیز همین کار را کرده‌اند، بنابراین چیز دیگری نمی‌توان گفت.
آیا افشای اطلاعات بر توسعه ولورین مارول تأثیر گذاشته است؟

با توجه به اینکه چقدر خسارت وارد شده است، پاسخ دادن به این موضوع بی‌معنا است. همه چیز از کل داستان گرفته تا اسپین آف های برنامه ریزی شده آینده مانند یک بازی بالقوه X-Men لو رفته است.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *