۰

راهنمای حل پازل مجسمه در بازی Prince of Persia: The Lost Crown

پازل مجسمه The Prince of Persia: The Lost Crown یک پازل در اواسط بازی است که باعث می شود کمی به فکر فرو بروید. این پازل حول محور استفاده از قدرتی است که مدت زیادی از آن استفاده نکرده اید، که واقعاً هنوز در مورد هر موردی کاملاً مطمئن نیستید، بنابراین با راه حل ما، نه تنها آن را حل خواهید کرد، بلکه mystery chest نیز ظاهر می شود و یک قدم به حل معمای بزرگتری که حتی از وجود آن اطلاع ندارید نزدیکتر می شود.

راهنمای حل پازل مجسمه در بازی Prince of Persia: The Lost Crown

پازل مجسمه شاهزاده ایرانی: تاج گمشده را در منطقه درخت سوما پیدا خواهید کرد و باید تا حد دریافت «Dimension Claw» پیش رفته باشید. قدرتی که به شما امکان می دهد یک آیتم یا دشمن را در بعد دیگری به دام بیندازید و سپس آن را به جایی که می خواهید بازگردانید. این قدرت پس از شکست Kiana، ملکه جنگل در مکان جنگل هیرکانی باز می شود، بنابراین اگر هنوز این کار را انجام نداده اید، نمی توانید معمای مجسمه را نیز حل کنید.

پازل مجسمه کجاست؟

مطابق تصویر نقشه زیر، باید در محل درخت سوما باشید. به جایی که سارگون در تصویر نقشه ما قرار دارد بروید و از طریق در بنفش شفاف و عجیب وارد خواهید شد. آنها اساساً به این معنی هستند که شما نمی توانید از طریق قدرت Dimension Claw چیزی از خارج وارد کنید یا چیزی را پس بگیرید.

راهنمای حل پازل مجسمه در بازی Prince of Persia: The Lost Crown

هنگامی که به آنجا برسید، با گزینه هایی برای چرخاندن ستون هایی روبرو خواهید شد که مجسمه هایی را که می توان از چپ به راست (غرب به شرق) بچرخانید، نگه داشته اند. یک تابلوی اطلاعاتی وجود دارد که راه حل را در اختیار شما قرار می دهد، اما مشکل اینجاست که حالت اولیه اتاق یک herring قرمز بزرگ است و در واقع به مجسمه خاکستری سمت چپ نیازی ندارید.

راهنمای حل پازل مجسمه در بازی Prince of Persia: The Lost Crown

راه حل چیست؟

همانطور که اشاره کردیم، مجسمه خاکستری سمت چپ یک herring قرمز کامل است. بنابراین به سمت آن بدوید و بسته به انتخاب پلتفرم، در پلی استیشن دکمه دایره ، در ایکس باکس دکمه B و در سوییچ دکمه A را بزنید. مجسمه خاکستری را خواهید گرفت. اکنون از شر آن خلاص شوید، هر کجا که دوست دارید: فقط مطمئن شوید که از سر راهتان خارج شده است.

بعد، مجسمه رنگی را بگیرید و با استفاده از همان تکنیک Dimension Claw، آن را روی پایه راست (سوم) قرار دهید و طوری بچرخانید که رو به چپ (غرب) باشد. از اینجا می توانید مکان پازل را کشف کنید. یک اتاق کوچک در بالا و دیگری در پایین وجود دارد که دو مجسمه دیگر را در خود جای داده است که راه حل های واقعی برای معما هستند. یک مجسمه قرمز و زرد بزرگتر و یک مجسمه زرد سایز متوسط با کلاه آبی. آنها را به هر ترتیبی که صلاح می‌دانید برگردانید، با بزرگترین پایه در سمت چپ (اول) و اندازه متوسط در پایه وسط (دوم). آنها را بچرخانید تا شبیه تصویر زیر شوند و جایزه خود را دریافت کنید.

راهنمای حل پازل مجسمه در بازی Prince of Persia: The Lost Crown

این در واقع بخشی از یک کوئست جانبی بزرگتر است که تا مدتی نمی توانید آن را به پایان برسانید یا حتی به درستی «شروع» کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *