۰

راهنمای ارتقا سلاح ها در بازی Prince of Persia: The Lost Crown

پس از شروع بازی Prince of Persia: The Lost Crown، در تعجب خواهید بود که چگونه اسلحه ها را ارتقا دهید ؛ آموزش مفید ما اینجاست تا شما را راهنمایی کند.

راهنمای ارتقا سلاح ها در بازی Prince of Persia: The Lost Crown

اگرچه فوراً مشخص نیست، به دلیل ژانر بازی که یک گیم MetroidVania است و بنابراین به تدریج سخت‌تر می‌شود و در طول داستان به تلاش بیشتری نیاز دارد. اگر سلاح‌ها را ارتقا نمی‌دهید، حتی دومین باس اصلی واقعاً برای شما سخت خواهد بود و بازی در کل سخت‌تر می‌شود. بنابراین با راهنمای ما، در کمترین زمان ارتقا خواهید یافت.

ارتقا سلاح های Prince of Persia: The Lost Crown به چه چیزی نیاز دارد؟

اول از همه، شما باید فقط به جلو رفتن در داستان ادامه دهید. بعد از یک ساعت یا بیشتر، مکانی به نام “Haven” را پیدا خواهید کرد و در آنجاست که در نهایت سلاح های خود را ارتقا می دهید، اما نه فورا. پس از کشف پناهگاه و گپ زدن با شخصیت هایی مانند Farbia، The Mage و Artaban در آنجا، می توانید خارج شوید و داستان را کمی بیشتر انجام دهید. ممکن است متوجه یک شکل زرد متمایل به سفید بر روی دیوار شده باشید؛ این جایی است که ما باید برویم، اما هنوز نه.

به جلو رفتن در داستان ادامه دهید و با چند باس کوچک مبارزه خواهید کرد و سپس راه خود را به Haven پیدا کنید، جایی که منطقه درخشانی که ذکر کردیم روشن می‌شود و به شما اجازه می‌دهد وارد آن شوید. در آنجا با Kaheva آشنا می شوید که گزینه ارتقا را ارائه خواهد کرد.

چه چیزی را باید ارتقا دهیم؟

اول از همه، سنگ معدن Azure Damascus خود را هدر ندهید، به اندازه کافی در بازی وجود دارد تا همه چیز را ارتقا دهید، اما آنها سخت ترین آیتم و منبع برای یافتن هستند. این بدان معنی است که شما همیشه باید ابتدا روی ارتقاء شمشیرهای خود تمرکز کنید. در ابتدا آنها را به +۱ می‌رسانید، اما وسوسه می‌شوید که Azure Damascus Ore را برای ارتقاهای دیگر خرج کنید، اما ما توصیه می‌کنیم این منبع را تا زمانی که بتوانید حداقل ۲+ دریافت کنید، نگه دارید.

می‌توانید تیرک کمان خود را برای نگهداری مهمات بیشتر ارتقا دهید، زیرا این کار برای سنگ معدن Damascus هزینه ندارد، و کریستال‌های زمان تقریباً از همه چیز در بازی جمع‌آوری می‌شوند، بنابراین اگر می‌خواهید چیزی را ارتقا دهید که فقط هزینه کریستال دارد، آن را دنبال کنید: همیشه می تواند بعداً بیشتر پیدا کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *