۰

ارزش بازار بازی های موبایل تا سال ۲۰۳۲ به ۲۷۰ میلیارد دلار خواهد رسید

بازی های موبایل

ارزش بازار بازی های موبایل تا سال ۲۰۳۲ به ۲۷۰ میلیارد دلار خواهد رسید

از طریق تحقیقات دقیق منتشر شده توسط تیم تحقیقات بازار متفقین نشان داده شده است که ارزش کلی بازار بازی های تلفن همراه می تواند تا سال ۲۰۳۲ به بالاترین حد خیره کننده ۲۷۰ میلیارد دلار برسد. مشخص شد که در سال ۲۰۲۲، صنعت بازی های موبایلی ۹۰.۶ میلیارد دلار تولید کرده است. که قرار است با CAGR 11.7٪ تکامل یابد تا ده سال بعد به ارتفاعات تقریباً ۳۰۰ میلیارد دلاری برسد.

چرا بازی های موبایلی اینقدر ارزشمند هستند؟

بیشتر ارزشی که به صنعت بازی های موبایلی نسبت داده می شود از این واقعیت ناشی می شود که بسیار در دسترس است. گیمرهای بیشتری نسبت به هر پلتفرم دیگری در سراسر جهان روی دستگاه‌های تلفن همراه بازی می‌کنند و با پیشرفته‌تر شدن فناوری، این دسترسی جای خود را به یک تکامل بزرگ می‌دهد. این روزها می‌توانیم عناوین پرفروش، AAA را روی تلفن‌های همراه و تبلت‌های خود بازی کنیم.

بسیاری از بازی‌های موبایل رایگان هستند، اما دارای مدل‌های عملیاتی «freemium» یا مبتنی بر تراکنش‌های کوچک هستند. با فشردن یک دکمه، بازیکن می‌تواند بسته‌ای را خریداری کند که به آنها اعتبارات درون بازی یا چیزی مشابه را افزایش می‌دهد. تلاش زیادی برای توسعه بازی‌های موبایلی سطح بالا انجام می‌شود تا طبیعتاً آنها تقریباً معتاد شوند و اطمینان حاصل شود که بازیکنان برای خرید بیشتر باز خواهند گشت.

در جاهای دیگر، در حالی که ما صحبت می کنیم، افزایش شدیدی در تعداد بازی های ورزش های الکترونیکی که بر روی پلتفرم های موبایل میزبانی می شوند، در حال وقوع است. در چند سال گذشته، برخی از بازی‌های مبتنی بر موبایل، مانند PUBG Mobile و Mobile Legends: Bang Bang ده‌ها میلیون بازیکن را جذب کرده و رکوردهای بیننده را در صنعت بازی‌های رقابتی شکسته‌اند.

در گزارش منتشر شده توسط Allied Market Research، پیشنهاد شد که توسعه مداوم فناوری‌های AR و VR نیز در ارزش کلی بازی‌های موبایلی نقش دارد. در گزارش ۳۸۱ صفحه‌ای هیولا، تاکید شده بود که بازی‌های موبایلی به تنهایی بیش از یک چهارم درآمد بازار جهانی بازی را تشکیل می‌دهند.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *