۰

بازی Hogwarts Legacy در سال ۲۰۲۳ بیش از ۲۲ میلیون نسخه فروخته شد

بازی Hogwarts Legacy

بازی Hogwarts Legacy در سال ۲۰۲۳ بیش از ۲۲ میلیون نسخه فروخته شد

برادران وارنر اعلام کرده است که Hogwarts Legacy در سال ۲۰۲۳ به قروش ۲۲ میلیون نسخه دست یافته از این ۲۲ میلیون نسخه، ۲ میلیون در ماه دسامبر فروخته شده است.

خبر موفقیت‌های فروش بازی همراه با مصاحبه جدیدی با Variety منتشر می‌شود که در آن دیوید حداد، رئیس شرکت سرگرمی‌های برادران وارنر، انتشار بازی و توسعه‌دهندگان آن را تحسین کرد.

او به ورایتی گفت: «هری پاتر را به شیوه‌ای جدید برای گیمرها زنده کرد، جایی که می‌توانستند در این دنیا، در این داستان، خودشان باشند. و این همان کاری است که تیم Avalanche در زمان توسعه بازی تصمیم گرفت انجام دهد و فکر می‌کنم واقعاً به همین دلیل بود که این بازی بسیار خوب طنین‌انداز شد و همچنان پرفروش‌ترین بازی سال در کل صنعت در سراسر جهان است. این موقعیتی است که معمولاً در اختیار یکی از بازی‌های بعدی این مدیر فعلی است و ما بسیار مفتخریم که توانسته‌ایم به رتبه‌های برتر راه پیدا کنیم.»

موفقیت میراث هاگوارتز علیرغم ادامه مناقشات پیرامون خالق هری پاتر، جی.کی. رولینگ. علیرغم استقبال خوب بازیکنان و اکثر کسانی که آن را بررسی کردند، پس از انتشار هیچ جایزه مهمی دریافت نکرد.

این بازی برای اولین بار در فوریه گذشته برای رایانه های شخصی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری X|S عرضه شد و تنها در دو هفته اول انتشار بیش از ۱۲ میلیون نسخه فروخت. از آن زمان، این بازی بر روی نینتندو سوییچ و همچنین آخرین نسل پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان منتشر شده است.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *