۰

راهنمای اتصال به سرور های بازی The Finals

بازی شوتر جدید The Finals که به تازگی منتشر شده و سر و صدای زیادی نیز به پا کرده است هم اکنون تعداد بسیاز زیادی بازیکن فعال دارد که درحال تجربه این گیم هستند.

اما مانند خیلی از بازی های دیگر، این بازی نیز در ایزان به صورت عادی قابل تجربه نیست و نمی توانیم به سرور های این بازی متصل شویم.

معمولا کاربردی ترین راه برای این مشکل استفاده از DNS های گوناگون است که بسیار راحت شما را به سرورهای بازیه ا متصل میکنند؛ اما این مود درباره بازی The Finals صدق نمی کند.

راهنمای اتصال به سرور های بازی The Finals

ما در تیم کنترل امجی تمامی DNSهایی که تا به الان قابل استفاده بودند را تست کردیم اما هیچکدام راه حل این مورد نبودند.

تنها رایی که می توان به سرورهای بازی The Finals در ایران متصل شد استفاده از برنامه های الکترو و رادار است که بین این دو نیز الکترو بسیا راحت تر و سریعتر کار میکند.

تنها کافیست برنامه الکترو را دانلود کنید و پس از باز شدن برنامه آن، از لیست سرور ها کی را انتخاب کنید و روی دکمه کانکت کلیک کنید؛ پس از آن می توانید وارد بازی شوید و مشاهده می کنید که دیگر سرورها مشکلی برای اتصال شما ندارند.

این روش فعلا تنها روی کامپیوتر ها PC کارساز است و هنوز برای کنسول ها راهی قطعی و کارآمد پیدا نشده است. روی کامپیوتر ها هم تنها با اتصال به برنامه الکترو می توان بازی را تجربه کرد و استفاده تنها از DNS آن نیز فایده ای ندارد.

امیدواریم که این آموزش برای شما مفید بوده باشید؛ سوالات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *