۰

اکانت اپل آیدی معتبر چه ویژگی هایی دارد؟

اکانت اپل آیدی معتبر چه ویژگی هایی دارد؟

برای استفاده از گوشی های آیفون و تبلت آیپد و لپ تاپ Mac Book و Imac و یا هر وسیله دیگری که از محصولات اپل خریداری می کنید علاوه بر سیستم عامل ios ،اپل آیدی را هم باید خریداری کنید، اپل آیدی یک حساب کاربری است که شما از طریق آن به امکانات و خدمات اپل دسترسی پیدا می کنید. اپل آیدی همانند کارت شناسایی محصولات شرکت اپل یا شناسه ی اپل می باشد که از سیستم عامل ها و پلتفرم های اپل محافظت می کند و می تواند بعضی اطلاعات مانند عکس ها و فیلم ها و پیام ها و تاریخچه تماس ها را در خود ذخیره کند. شما برای اینکه بتوانید در گوشی آیفون خود بازی یا برنامه یا اپلیکیشنی را دانلود کنید باید از Apple ID استفاده کنید و بدون داشتن اپل آیدی استفاده از محصولات اپل ممکن نیست . 

اپل آیدی همانند یک کد یا یک رمز است. برای اینکه شما بتوانید به امکانات و خدمات اپل دسترسی پیدا کنید باید رمز یا کد اپل آیدی خود را وارد کنید.برای استفاده از اپل آیدی هم باید اکانت اپل آیدی را خریداری کنید.اکانت اپل آیدی شما مخصوص شما ساخته می شود و شما با این اکانت به همه ی دستگاه ها و محصولات شرکت اپل دسترسی پیدا می کنید.

مزایای اکانت اپل ایدی اورجینال

  • خرید اپل ایدی اورجینال اطلاعاتی نظیر عکس ها،فیلم ها ی شخصی موجود در گوشی موبایلتان، پیام ها و اطلاعات تماس، شماره‌ تلفن‌ها و موقعیت مکانی ، اطلاعات مربوط به پرداخت و… را در اکانت اختصاصی خود ذخیره می کند.
  • شما با داشتن اپل آیدی امکان دسترسی به اپ استور را نیز دارید.اپ استور دنیای وسیعی از برنامه ها و اپلیکیشن های مخصوص اپل است که بیش از ۲ میلیون برنامه دارد شما به راحتی با اپل آیدی به اپ استور وصل می شوید.
  • شما با داشتن اکانت اپل آیدی می توانید اطلاعات گوشی خود را به راحتی به روز کنید ویا در صورتی که گوشی جدیدی خریداری کرده اید به راحتی اطلاعات گوشی قبلی را به گوشی جدید انتقال دهید.
  • در صورت به سرقت رفتن موبایلتان به راحتی با استفاده از قابلیت Find My می توانید موقعیت مکانی دستگاه خود را ردیابی کرده و از موقعیت آن اطلاع یابید.
  • قابلیت دیگر از اپل آیدی این است که در صورتی که گوشی موبایلتان را گم کرده اید و یا موبایلتان به سرقت رفته می توانید با کمک عملکرد Activation Lock دستگاه را از دور قفل کرده و مانع از دسترس سارقین به اطلاعات موبایلتان شوید.
  • با داشتن یک اکانت اپل آیدی می توانید به همه ی دستگاه های خود نظیر گوشی آیفون لپ تاپ یا تبلت و یا دستگاه های دیگر الکترونیکی اپل دسترسی یابید و نیازی نیست که برای هر دستگاه 
  • اکانت جداگانه ای درخواست دهید.
  • شما با داشتن اکانت اپل آیدی می توانید محتوا های دستگاه های مختلف اپل خود را به موقع همگام سازی کنید، به این معنا که همه ی عکس و فیلم و پیام هایی که در گوشی موبایلتان دارید را می توانید همزمان روی دستگاه های دیگر شرکت اپل که دارید نیز مشاهده کنید. 
  • یکی دیگر از مزیت های داشتن اپل آیدی استفاده از برنامه فیس تایم است که از طریق آن می توانید به راحتی تماس صوتی و تصویری با دوستانتان برقرار کنید.
  • با داشتن اپل آیدی می توانید به برنامه آی کلود دسترسی داشته باشید که همچون یک هارد یا حافظه ۵ گیگا بایتی عمل می کند و می تواند اطلاعات را در خود ذخیره کند.
  • شما با داشتن اپل آیدی می توانید به راحتی به فیلم و موسیقی و نمایش تلویزیونی و کتاب و موارد دیگر از فروشگاه اپل دسترسی یابید.
  • از دیگر مزیت ها، امکان استفاده از گیم سنتر است که شما با خرید اپل آیدی به راحتی می توانید با دوستانتان از راه دور بازی های گوناگون آنلاین انجام دهید.
  • شما می توانید با کمک اپل آیدی به صورت رایگان به دوستان خود که محصولات اپل دارند پیام ارسال کنید.

اهمیت حفظ اطلاعات اکانت اپل آیدی

نکته مهمی که در مورد اکانت اپل آیدی باید یادآوری کنیم این است که شما نباید هرگز اطلاعات اکانت آیدی خود یا ایمیلی که اکانت آیدی روی آن ایجاد شده است را فراموش کنید، زیرا با گم کردن اطلاعات ،دیگر بازیابی اطلاعات دستگاه یا بازگشت اطلاعات امکان پذیر نیست و اطلاعات شما دیگر از دسترس خارج می شود. همچنین در این شرایط استفاده از برنامه ها و سرویس های مختلف هم برای شما غیرفعال می شوند پس همواره باید آدرس ایمیلی که اکانت اپل آیدی روی آن ایجاد شده را به خاطر داشته باشید.

نکاتی که قبل از خرید اپل آیدی باید به آن توجه کنید

شما برای استفاده از دستگاه های اپل حتما باید اکانت اپل آیدی را خریداری کنید تا بتوانید از تمام امکانات و قابلیت های آن استفاده کنید. اما متاسفانه امروزه به دلیل تحریم های آمریکا و فیلترهای اضافی که برای کاربران ایرانی ایجاد می کنند خریداری اکانت هم سخت تر شده ولی خوشبختانه مجموعه ما با ایجاد بستری مناسب و با ارائه اکانت اپل آیدی معتبر آمریکا و کشور های دیگر و ایمیل وریفای شده و ارائه خدماتی شایسته و با پشتیبانی ۲۴ ساعته و هر روز هفته و خرید بدون دردسر و قیمت مناسب امنیت کالای خود را تضمین کرده و این مشکلات را برای شما هموار کرده است.

سایتی که از آن اکانت خریداری می کنید حتما باید ایمیل معتبر و رمز اکانت اپل آیدی را در اختیار شما قرار دهد و شما بتوانید در اسرع وقت تمام اطلاعات خود از جمله مشخصات و شناسه کاربری و رمز عبور و موقعیت مکانی و سوالات امنیتی و دیگر موارد را به راحتی تغییر دهید و دلخواه خودتان را قرار دهید و امنیت برای اکانت اپل آیدی خود ایجاد کنید و با این کار دیگران به ایمیل و اکانت شما دسترسی نخواهند داشت . 

نکته ی دیگر اینکه شما باید حتما از وریفای شدن ایمیل خود اطمینان حاصل کنید. اپل آیدی معتبر برای امنیت بیشتر سوالات امنیتی در اختیار کاربران خود قرار می دهد که در صورت تایید سوالات، کدی برای شما ارسال می شود که به منزله ی تایید می باشد. اپل آیدی‌های ساخته شده با ایمیل های معتبر، کیفیت و امنیت بیشتری دارند.

رپورتاژ آگهی

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه کنترل امجی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *