۰

فروشگاه استیم بیش از ۱۴۰۰۰ بازی در سال ۲۰۲۳ منتشر کرده است

سال ۲۰۲۳ دارای بیشترین تعداد بازی های منتشر شده بر روی فروشگاه استیم از زمانی بود که این پلتفرم در سال ۲۰۰۶ برای اولین بار عرضه شد. همانطور که توسط SteamDB پیگیری شد، ۱۴۵۳۱ بازی در طول سال ۲۰۲۳ بر روی Steam منتشر شد که نسبت به سال ۲۰۲۲ جهشی بسیار بزرگ است. در سال ۲۰۲۲ شاهد ۱۲۵۵۹ نسخه بر روی پلتفرم بودیم.

فروشگاه استیم

علاوه بر تعداد نسخه‌های منتشر شده، SteamDB همچنین مجموعه‌ای از معیارهای دیگر را برای نسخه‌های بازی‌های ویدیویی دنبال می‌کند، مانند عناوین دارای رتبه برتر در این پلتفرم، که در حال حاضر توسط HoloCure – Save the Fans!، Lethal Company و Pizza Tower هدایت می‌شود.

داده‌های تاریخی ارائه‌شده در SteamDB نشان می‌دهد که نسخه‌های بازی‌های ویدیویی ۲۰۲۳ تقریباً دو برابر تعداد بازی‌هایی است که فقط ۵ سال پیش در سال ۲۰۱۸ منتشر شدند، که شاهد ۸۹۰۰ بازی بود. جالب اینجاست که SteamDB نشان می دهد که در سال ۲۰۲۴ حدود ۱۸۴ بازی منتشر شده است که بیش از دو برابر تعداد بازی های منتشر شده در سال ۲۰۰۶ است و به ۷۱ بازی می رسد.

Steam اخیراً برندگان جوایز سالانه Steam خود را معرفی کرده است و جایزه بهترین بازی سال این پلتفرم به RPG Baldur’s Gate 3 خواهد رسید.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *