۰

طبق گزارش ها بازی Star Wars Outlaws اواخر سال ۲۰۲۴ راه اندازی می شود

بازی Star Wars Outlaws در اواخر سال ۲۰۲۴ راه اندازی می شود و تاریخ انتشار آن به چند ماه پایانی سال محدود می شود. این بر اساس یک پست وبلاگی از دیزنی پارکز است که از آن زمان به بعد ویرایش شده است تا در عوض پنجره انتشار مبهم و از قبل اعلام شده بازی در سال ۲۰۲۴ را فهرست کند.

همانطور که توسط Game Informer گزارش شده است، این پست وبلاگ در ابتدا Outlaws را برای اواخر سال ۲۰۲۴ کنار گذاشت، نه فقط پنجره راه اندازی یک ساله که از زمان معرفی بازی داشته ایم. در این پست نوشته شده بود: «Star Wars Outlaws، بازی جهان باز جنگ ستارگان قرار است اواخر امسال منتشر شود». شاید به این دلیل که این تاریخ به طور رسمی تأیید نشده است، از آن زمان به‌جای آن به‌عنوان «قرار است در سال ۲۰۲۴ عرضه شود» اصلاح شد.

بازی Star Wars Outlaws

البته این احتمال وجود دارد که پست اشتباه کرده باشد و Outlaws اصلاً قرار نیست در اواخر سال ۲۰۲۴ عرضه شود. با این حال، از آنجایی که Disney Parks یک منبع رسمی است، ممکن است این در واقع پنجره‌ای باشد که ناشر Ubisoft آن را هدف قرار داده است و این پست اصلاح شده است تا بتوان تاریخ را با هیاهوی بیشتری معرفی کرد.

در حال حاضر، هیچ یک از صفحات فروشگاه Outlaws تاریخ انتشار ضمیمه یا حتی وعده مبهم بودن آن را در مقطعی از سال جاری با ما ندارند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *