۰

بازی های PS Plus Essential ژانویه ۲۰۲۴

سونی بازی‌های رایگانی را که در ژانویه ۲۰۲۴ برای PlayStation Plus Essential عرضه می‌شوند، اعلام کرده است. از ۲ ژانویه تا ۵ فوریه، مشترکین Essential، Extra و Premium می‌توانند A Plague Tale: Requiem را در PS5 و Nobody Saves the World و Evil West را برای PS4 و PS5 دریافت کنند.PS Plus Essential در ژانویه 2024

A Plague Tale: Requiem ادامه بازی A Plague Tale: Innocence استودیو Asobo است. آمیشیا و هوگو را نشان می دهد که به مکان های جدید می روند تا درمانی برای نفرین پیدا کنند. در کنار مکانیک‌های مخفی‌کاری و جنگی بیشتر، جلوه‌های بصری فوق‌العاده و موسیقی متن فوق‌العاده‌ای نیز دارد.

Nobody Saves the World یک بازی اکشن RPG از بالا به پایین از استودیو Drinkbox از شهرت Guacamelee است. بازیکنان باید به عنوان Nobody با مصیبت بجنگند و از تغییر شکل استفاده کنند تا فرم‌های متفاوتی به خود بگیرند. هر فرم دارای یک سبک بازی منحصر به فرد و مهارت های غیرفعال است، که می توانید در حین پیشرفت، آنها را با هم ترکیب کنید. در مورد Evil West، این یک عنوان اکشن ماجراجویی است که در غرب وحشی عجیب و غریب اتفاق می‌افتد و شما با خون آشام‌ها با اسلحه می‌جنگید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *