۰

سقوط آزاد بازی Starfield در استیم

بازی Starfield

سقوط آزاد بازی Starfield در استیم

عنوان Starfield توسط Bethesda Game Studios در ۶ سپتامبر ۲۰۲۳ منتشر شد. از این بازی به عنوان یک بازی بزرگ و بی‌نظیر جهان باز با پتانسیل ناگفته استقبال شد و این اولین IP جدید این شرکت در بیش از دو دهه بود. در مصاحبه‌ها مشخص شد که مفهوم Starfield بیش از بیست سال قدمت داشت و توسعه آن به این مدت زمان برد زیرا استودیو Bethesda Game می‌خواست بازی کاملی را تولید کند.

متأسفانه این نتیجه نبود. اخیراً، بررسی‌های Starfield حتی کمتر از آنچه قبلاً در Steam داشتند کاهش یافته است، که ناشی از احساسات پیرامون بازی است که همچنان به طور قابل توجهی مبهم است. در استیم، استارفیلد با رتبه‌بندی اخیر «بیشتر منفی» قرار دارد، که نشان‌دهنده احساس مردم نسبت به حماسه فضایی است.
برای همیشه در حال کاهش

استارفیلد به خوبی پیش از راه‌اندازی بازی تبلیغاتی داشت. یک کمپین بازاریابی فوق‌العاده به رهبری استودیوی بازیسازی Bethesda وجود داشت که جهان را طوفانی کرد، و در پایان، بیش از ۱۳ میلیون بازیکن با استارفیلد همراه شدند، اما بسیاری از آن بازیکنان با مزه‌ای تلخ از دهان خارج شدند. که محصولی که روی آن سرمایه گذاری کرده اند نشان می دهد که به دور از کامل بودن است.

در استیم، این بازی دارای ۸۶۴۲۵ نقد با امتیاز نهایی «مخلوط» است. با این حال، بازخوردهای اخیر، که با مجموعه ای از ۷۳۰۲ بررسی نشان داده شده است، تصویری بدتر را نشان می دهد و بازی را به عنوان “بیشتر منفی” رتبه بندی می کند.

یکی از بررسی‌های اخیر از این بازی به عنوان «فنجان بزرگ متوسط» یاد می‌کند، در حالی که دیگری می‌گوید این بازی «بازی است که بیش از حد هیچی» دارد. در نقدی که در اواخر نوامبر نوشته شده بود، یکی از کاربران نوشت: «داستان هر چقدر که می‌شود عمومی است و گیم‌پلی آن خسته‌کننده می‌شود».

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *