۰

باس فایت تراژیک دارک سولز ۳ اسرارآمیزترین شخصیت الدن رینگ را نشان می دهد

باس فایت تراژیک دارک سولز 3

باس فایت تراژیک دارک سولز ۳ اسرارآمیزترین شخصیت الدن رینگ را نشان می دهد

بازی‌های FromSoftware به بازیکنان شخصیت‌های بسیار مرموز و پیچیده را در طول زمان اجرا ارائه می‌دهند. Elden Ring، آخرین محصول Soulsborne این شرکت، از این نظر تفاوتی نداشت. شاید مرموزترین شخصیت های بازی دوقلوهای امپری، مالنیا و میکلا باشند. بازیکن فقط نگاهی اجمالی به Miquella دارد و در مقایسه با خواهر و برادر ناتنی خود، دوقلوها در راز و رمز پنهان شده اند. این غیرمعمول نیست که FromSoftware از بازی های قبلی خود استفاده کند یا نکاتی درباره بازی های آینده در قسمت های دیگر ارائه دهد. برای مثال، شگفت‌انگیز چستر در دارک سولز، اشاره‌ای ظریف به انتشار آینده این شرکت، Bloodborne است. به همین ترتیب، دیدن آغاز دوقلوها در Lothric و Lorian، شاهزاده های دوقلو محکوم به فنا دارک سولز ۳ چندان دشوار نیست.

باس فایت تراژیک دارک سولز 3

بازی Dark Souls III در روزهای رو به پایان آتش اتفاق می افتد. چرخه پیوند شعله با امتناع لوتریک از اتصال شعله طبق دستور خانواده اش شکسته شده است. لوتریک به طور خاص برای این کار همراه با برادرش لوریان متولد شد، که مصمم بود قادر به انجام این کار نباشد، حتی اگر از نظر جسمی توانایی بیشتری نسبت به برادر کوچکترش داشت. در پایان، لوریان حالت نفرین شده برادرش را پذیرفت، روح آنها را به هم گره زد و بینایی و صدای خود را برای او رها کرد، زیرا آنها خود را از دنیای رو به زوال مهر می زنند.از بسیاری جهات، این داستان با داستان مالنیا و میکلا تفاوت چندانی ندارد. به طور خاص چهار نکته وجود دارد که این دو مجموعه خواهر و برادر را به هم مرتبط می کند. برای یکی، خواهر و برادر با هدفی در ذهن متولد شدند. همچنین شرایط لقاح و تولد آنها فوق العاده است. هر دو جفت خواهر و برادر به عنوان واحدهایی عمل می کنند که قرار است یکدیگر را متعادل کنند. در نهایت، هر مجموعه ای از خواهران و برادران، پایان یک دوران را منادی می کند.

باس فایت تراژیک دارک سولز 3

شخصیت های Lorian و Lothric آخرین نسل خونی سلطنتی هستند و به احتمال زیاد پسران Gwynevere و Lothric تولد بسیار مهمی بوده است. خانواده سلطنتی هنوز نتوانسته بود یک وارث مناسب برای آتش ایجاد کند و این کار را از طریق “وسایل غیرقابل بیان” انجام داد. این روش‌ها هرگز در بازی توضیح داده نمی‌شوند، اما چند استنتاج مختلف را می‌توان از ظاهر لوتریک و بدن ضعیف‌شده‌اش به‌دست آورد.

حضور آخرین خدای آنور لوندو، گویندولین، از همه مقصرتر است. Lothric و Gwndolin هر دو تغییر شکل یافته و جادویی تر هستند، با Lothric حتی شبیه Gwyndolin در بازی که به تدریج در حال مرگ است، یک صداپیشه را به اشتراک می گذارد، و تمایلات مشابهی را برای جادو نشان می دهد. گفتن اینکه “وسیله غیرقابل بیان” می تواند Gwynevere و Gwyndolin باشد که با هم به عنوان ماه تاریک و پرنسس نور خورشید فرزندانی داشته باشند، کار زیادی نیست. این بی شباهت به ماریکا و راداگان نیست، که هر دو منجر به تولد فرزندان رنج‌دیده‌ای شده‌اند که برای عظمت مقدر شده‌اند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *