۰

شرکت یوبیسافت از یک هک شدن عظیم نجات یافت

شرکت یوبیسافت

شرکت یوبیسافت از یک هک شدن عظیم نجات یافت

پس از حمله ویرانگر باج افزار علیه Insomniac Games که بیش از یک ترابایت داده به صورت آنلاین به بیرون درز کرد – از جمله یک ساخت قابل اجرا از Wolverine – توسعه دهندگان دیگر به طور قابل درک تلاش های امنیت سایبری خود را تقویت می کنند. ادعا شده است که تنها چند روز پس از نفوذ به بازی‌های Insomniac، یوبی‌سافت نیز از یک نفوذ مخرب رنج می‌برد، اما این داستان پایان مثبت‌تری داشت. گفته می‌شود که تیم‌های امنیت سایبری یوبی‌سافت، طبق گزارش‌ها، سیستم‌های خود را از “بازیگر تهدید” قبل از سرقت مقدار قابل توجهی از داده‌ها پاکسازی کردند.
خیلی نزدیک

توسط vx-underground در توییتر ادعا شده است که در ۲۰ دسامبر، یک فرد خودش را به عنوان یک کارمند یوبیسافت جازده است این” تهدید ناشناخته” به سیستم Ubisoft نفوذ کرد و حدود چهل و هشت ساعت در آنجا ماند. در طی آن زمان، این کاربر به شیرپوینت، Confluence، و تیم‌های مایکروسافت و همچنین سیستم‌های داخلی دیگر دسترسی داشت – اما با وجود این سطح دسترسی، تنها چیزی که به نظر می‌رسد یک سری اسکرین شات است که تقریباً هیچ چیز را نشان نمی‌دهد.

طبق گزارش ها، Threat Actor در تلاش بود تا حدود ۹۰۰ گیگابایت داده را «نفوذ» کند اما پس از بوت شدن از سیستم توسط یوبی سافت شکست خورد. همچنین ادعا شد که داده‌هایی که اپراتور مخرب در تلاش برای ایمن‌سازی است مربوط به Rainbow Six Siege است. هنوز دقیقاً مشخص نیست که چه محتوایی به دست آمده است، اما به نظر می رسد مطمئن است که این تلاش ناموفق بوده است.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *