۰

معرفی ۱۰ تا از بهترین مینی سریال های ۲۰۲۳

در سال‌های اخیر، سریال‌های کوتاه در میان طرفداران تلویزیون محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند، به‌ویژه آنهایی که فقط می‌خواهند ساعتی سریع و در عین حال سرگرم‌کننده برای مخاطب داشته باشند که نیازی به زمان انتظار زیاد برای فصل بعد نداشته باشد. در حالی که فرمول کوتاه‌تر این مینی‌سریال مزایا و معایب خود را دارد، هنوز تعداد کمی وجود دارند که خیره‌کننده هستند، مخاطبان را به چالش می‌کشند و برخی از اعتیادآورترین محتوای را ارائه می‌کنند.

در طول سال ۲۰۲۳، ده‌ها مینی سریال برجسته به نمایش درآمد. برخی از آنها خوب بودند، و برخی به سختی در منظره سرگرمی فرو رفتند. با این حال، بسیاری از آن‌ها به درستی کار می‌کردند و تحسین شدید منتقدان و مخاطبان را به خود جلب می‌کردند و جایگاهی را در میان بهترین پروژه‌های مینی سریال ۲۰۲۳ به دست آوردند. با نزدیک شدن به پایان سال میلادی، زمان عالی برای قرار دادن بهترین مینی سریال ها در کانون توجه شایسته است. از موفقیت غیرمنتظره Apple TV+ Lessons in Chemistry گرفته تا کمدی-درام پرفروش Beef از نتفلیکس، اینها ۱۰تا از بهترین مینی سریال های ۲۰۲۳ هستند.

All the Light We Cannot See

بهترین مینی سریال های 2023

داستان ماری-لور، یک نوجوان نابینای فرانسوی، و ورنر، یک سرباز آلمانی است که مسیرهایشان در فرانسه اشغالی به هم می خورد، زیرا هر دو تلاش می کنند از ویرانی های جنگ جهانی دوم جان سالم به در ببرند.

Queen Charlotte: A Bridgerton Story

بهترین مینی سریال های 2023

شارلوت جوان که بر خلاف میل خود با پادشاه جورج نامزد می شود، در روز عروسی خود به لندن می رسد و با نظارت دقیق مادر حیله گر پادشاه مواجه می شود.

Lessons in Chemistry

بهترین مینی سریال های 2023

رویای شیمیدان شدن الیزابت زات که در دهه ۱۹۵۰ اتفاق می افتد، زمانی که خود را باردار و تنها می بیند و از آزمایشگاهش اخراج می شود، متوقف می شود.

Justified: City Primeval

بهترین مینی سریال های 2023

هشت سال پس از ترک کنتاکی، Givens اکنون در میامی مستقر است و زندگی را به عنوان یک مارشال و پدر نیمه وقت یک دختر ۱۴ ساله متعادل می کند. یک برخورد تصادفی در یک بزرگراه فلوریدا او را به دیترویت می فرستد و او با کلمنت منسل، با نام مستعار مرد وحشی اوکلاهاما، یک جامعه شناس خشن که قبلاً از بین انگشتان بهترین های دیترویت لغزیده است و می خواهد دوباره این کار را انجام دهد، برخورد می کند.

A Murder at the End of the World

بهترین مینی سریال های 2023

در Retreat، که پیچ و تابی جدید به whodunit کلاسیک می‌دهد، داربی و ۱۱ مهمان دیگر توسط یک میلیاردر منزوی دعوت می‌شوند تا در یک مکان دورافتاده و خیره‌کننده شرکت کنند. وقتی یکی از مهمانان دیگر مرده پیدا می شود، داربی باید برای اثبات قتل بودن این اتفاق در برابر موجی از منافع رقیب و قبل از اینکه قاتل جان دیگری بگیرد، مبارزه کند.

The Fall of the House of Usher

بهترین مینی سریال های 2023

دو خواهر و برادر بیرحم برای تضمین ثروت (و آینده خود) یک سلسله خانوادگی می سازند که وقتی وارثانشان به طور مرموزی یکی یکی می میرند شروع به فروپاشی می کند.

Daisy Jones & The Six

بهترین مینی سریال های 2023

بر اساس رمان پرفروش نیویورک تایمز، “دیزی جونز و شش” داستان یک گروه نمادین دهه ۱۹۷۰ را دنبال می کند که در مقابل دو خواننده اصلی متخاصم و در عین حال کاریزماتیک، دیزی جونز و بیلی دان قرار دارند. مشارکت موسیقایی پیچیده آنها که با ارتباط شخصی و هنری کنار هم کشیده شده بودند، گروه را از گمنامی به شهرت باورنکردنی منجر کرد. سپس، پس از یک نمایش تمام شده در میدان سرباز شیکاگو، آنها به طور ناگهانی آن را ترک کردند. اکنون پس از گذشت چندین دهه، اعضای گروه سرانجام موافقت کردند که حقیقت را فاش کنند. این داستان که بر اساس موسیقی متن موسیقی اصلی از دیزی جونز و The Six تنظیم شده است، داستان این است که چگونه یک گروه نمادین در اوج قدرت خود منفجر شد.

I'm a Virgo

بهترین مینی سریال های 2023

شادی دوران بلوغ کوتی، مردی ۱۳ فوتی که فرار می کند تا زیبایی ها و تضادهای دنیای واقعی را تجربه کند. او دوستی برقرار می کند، عشق پیدا می کند، موقعیت های ناخوشایند را طی می کند و با بت خود، The Hero روبرو می شود.

The Curse

بهترین مینی سریال های 2023

ویتنی و آشر سیگل زوجی هستند که تازه ازدواج کرده‌اند و تلاش می‌کنند دیدگاه خود را برای مسکن سازگار با محیط زیست به جامعه کوچک اسپانیولا، نیومکزیکو بیاورند. اما تلاش‌های آن‌ها زمانی پیچیده می‌شود که یک تهیه‌کننده غیرعادی ناقص ریلیتی شو، دوگی، فرصتی را در داستان آنها می بیند. همانطور که سریال باز می شود، این زوج خود را در شبکه ای مرموز از مناطق خاکستری اخلاقی گرفتار می کنند و همه اینها در حالی است که سعی می کنند رابطه خود را حفظ کنند.

Beef

بهترین مینی سریال های 2023

پس از یک حادثه در یک پارکینگ، خشمی به وجود می‌آید که منجر به درگیری شدید بین دو طرف مقابل می‌شود. انتقام بین آنها و مدت‌هایی که برای انتقام گرفتن از مارپیچ‌های دیگر از کنترل خارج می‌شوند و همه چیز و همه زندگی‌شان را به خطر می‌اندازند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *