۰

چرا دی ال سی Shadow of the Erdtree همان چیزیست که طرفداران میخواهند

دی ال سی Shadow of the Erdtree

چرا دی ال سی Shadow of the Erdtree همان چیزی هست که طرفداران میخواهند

اولین پست از حساب رسمی توییتر Elden Ring شامل یک قطعه هنر مفهومی خیره کننده است که اطلاعات شگفت انگیزی را در مورد جایی که بازیکنان در DLC مورد انتظار Elden Ring خواهند رفت را نشان می دهد. با میکلا، برادر نمادین ترین شخصیت الدن رینگ، مالنیا، در بالای اسب طیفی بازیکن، تورنت. Miquella از زمان راه اندازی Elden Ring در هاله ای از رمز و راز قرار گرفته است. او در طول بازی ذکر شده است، اما بازیکنان هرگز نمی توانند با او تعامل داشته باشند، بنابراین بسیاری از طرفداران حدس می زدند که او بخش مهمی از DLC خواهد بود. اکنون، به نظر می رسد که نظریه ها می توانند درست باشند. این چیزی است که اعلامیه جدید در مورد اولین بسط Elden Ring، Shadows of the Erdtree، نشان می دهد. حضور Miquella در اولین قطعه هنری مفهومی، همه چیز را مطمئن می کند که او به نوعی در توسعه نقش محوری دارد. در Elden Ring، بازیکنان میکلا را در پیله‌ای در پشت کاخ موگوین می‌بینند. Mohg the Omen، برادر مورگوت، او را ربوده و در تلاش است تا او را به عنوان یک خدا دوباره به دنیا بیاورد. با این حال، پس از شکست بازیکنان Mohg، آنها به هیچ وجه قادر به تعامل با Miquella نیستند. میکلا در پیله اش باقی می ماند و سرنوشت او نامشخص است. با توجه به اینکه میکولا احتمالاً در خواب به دام افتاده است، منطقی است که پیشنهاد کنیم DLC الدن رینگ می تواند در رویای او اتفاق بیفتد.

دی ال سی Shadow of the Erdtree

روایت پیچیده و غیر سنتی الدن رینگ مملو از ارجاعات به خواب و رویا است و بیشتر آنها به نوعی به میکلا مرتبط هستند. همه اقلام الدن رینگ که باعث بیماری وضعیت خواب می شوند به نام سنت ترینا نامگذاری شده اند و شواهد زیادی در افسانه ها وجود دارد که نشان می دهد سنت ترینا و میکلا یک شخص هستند. دیتامینرها یک کوئست لاین کامل پیدا کردند که در آن بازیکن از آیتمی به نام توپ کریستال سنت ترینا برای برداشت Dream Mist از موجودات خواب استفاده می کند، و همچنین شواهدی مبنی بر اینکه میکلا زمانی قرار بود بخشی از باس فایت مالنیا باشد، بنابراین واضح است که FromSoftware چیزهای بیشتری داشته است. برای شخصیت برنامه ریزی شده دیدن بازگشت این مفاهیم در Shadows of the Erdtree واقعاً تعجب آور نخواهد بود.

دنیای سوررئال نشان داده شده در هنر مفهومی Shadows of the Erdtree می تواند به طور قابل قبولی بخشی از رویای Miquella باشد، و پیله در کاخ Mohgwyn مکان مناسبی برای ورود به DLC Elden Ring خواهد بود – بدون ذکر این واقعیت که توسعه دهندگان غریبه نیستند. به تنظیمات غیر معمول DLC. Bloodborne از FromSoftware در DLC Old Hunters خود بازیکنان را به The Hunter’s Nightmare می برد، بنابراین رویای Miquella مطمئناً یک انتخاب منطقی برای Shadows of the Erdtree خواهد بود.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *