۰

انتخاب اصولی و بهترین لوداوت در کالاف دیوتی موبایل

هدف اصلی بازی کالاف دیوتی موبایل، برنده شدن است و این امر با کشتن بازیکنان دیگر یا به اصطلاح کیل (Kill) گرفتن امکان‌پذیر است. بازیکنانی که در کالاف دیوتی موبایل حرفه‌ای شده‌‌اند، دقیقا می‌دانند که کدام ترکیب سلاح‌ها برای برنده شدن بهتر است و چه استراتژی‌هایی را باید در هر زمان پیاده کرد.

بهترین لوداوت در کالاف دیوتی موبایل
بهترین لوداوت در کالاف دیوتی موبایل

 بازیکنان حرفه‌ای  می توانند برای زیباتر کردن لوداوت‌ سی پی کالاف دیوتی موبایل استفاده می‌کنند تا اسکین‌های جذابی را در لوداوت خود داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید که درباره لوداوت‌های کالاف دیوتی موبایل اطلاعاتی کسب کنید و بهترین لوداوت و ترکیب سلاح را بشناسید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

لوداوت در کالاف دیوتی موبایل بخش بسیار مهمی است

قبل از هرکاری، بهتر است که با مفهوم لوداوت در بازی کالاف دیوتی موبایل آشنا شویم. لوداوت به مجموعه‌ای از اسلحه‌ها، تجهیزات و امکانات دیگر گفته می‌شود که بازیکنان می‌توانند آنها را در بازی به سلیقه خود تنظیم کنند. این قابلیت ابتدا در بازی کالاف دیوتی وارزون (Call of Duty: Warzone) معرفی شد و الان در کالاف دیوتی موبایل هم وجود دارد. علاوه بر اهمیت لوداوت در بازی کالاف دیوتی موبایل، بسیاری از بازیکنان برای زیباتر کردن لوداوت‌های خود، از cp  بازی کالاف موبایل برای خرید اسکین‌ها و آیتم‌های دیگر استفاده می‌کنند.

انواع مختلفی از لوداوت‌ها در بازی کالاف دیوتی موبایل وجود دارند و بازیکنان می‌توانند با توجه به سلیقه، مهارت و نیازهای خود، لوداوت دلخواه را بچینند. ساخت یک لوداوت مناسب و خوب برای کالاف دیوتی نیازمند دانستن برخی نکات است. درواقع قبل از اینکه بخواهید اسلحه‌ها را درون لوداوت خود قرار دهید، باید از این نکات مطلع باشید. نکات مهم برای ساختن لوداوت مناسب عبارت‌اند از:

  • شناختن کامل نقشه بازی: هر نقشه در کالاف دیوتی موبایل نیازمند استراتژی و لوداوت منحصربه‌فردی است. بنابراین، ابتدا باید نقشه بازی را بشناسید و با توجه به آن لوداوت، خود را بسازید
  • انتخاب اسلحه: اسلحه‌ها در کالاف دیوتی موبایل دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلفی هستند. در انتخاب اسلحه باید به سبک بازی خود، محدوده‌ی تیراندازی (Range of Fire)، نرخ شلیک (Fire Rate) و… توجه کنید
  • تجهیزات: تجهیزات مانند نارنجک‌ها، دستگاه‌های تشخیص (UAV) و دیگر وسایل کمکی در بازی اهمیت زیادی دارند. باید تجهیزات مورد نیاز خود را با توجه به نیازهای بازی انتخاب کنید
  • مهارت‌ها: در کالاف دیوتی موبایل مهارت‌های کاراکتر (Abilities) ابزارهای مهمی هستند که می‌توان از آنها برای بهبود عملکرد و استراتژی بازی استفاده کرد. انتخاب مهارت‌های مناسب با توجه به نقشه و سبک بازی خود می‌تواند تاثیر بزرگی در نتایج بازی داشته باشد
  • تست لوداوت: پس از اینکه لوداوت خود را ساختید، بهتر است که آن را در بخش غیر رقابتی (Unranked) بازی تست کنید تا علاوه بر شناخت لوداوت، نگران از دست دادن رتبه و رنک نباشید

بهترین لوداوت‌ها برای کالاف دیوتی موبایل

همه ما می‌دانیم که بهترین اسلحه‌ها در بازی کالاف دیوتی موبایل، اسلحه‌های سنگین (Assault Rifles) هستند. این اسلحه‌ها علاوه بر دمیج بالایی که دارند، می‌توانند بسیار سریع تر از مسلسل‌ها (Light-Machine Guns) و اسلحه‌های سبک (Sub-Machine Guns) عمل کرده و باعث شوند که شما کیل‌های بیشتری بگیرید. به همین دلیل، در ادامه به معرفی بهترین لوداوت‌های رایفل می‌پردازیم.

اسلحه ASM10-Bunkre Buster

اسلحه ای اس ام ۱۰ (ASM10) با آپدیت‌هایی که دریافت کرده، توانسته به یکی از انتخاب‌های اول حرفه‌ای‌ها تبدیل شود. به طوری که خیلی‌ها این تفنگ را بهترین دانسته و حتی آن را جایگزین شات‌گان و اسلحه سبک می‌کنند.

اسلحه ASM10-Bunkre Buster
اسلحه ASM10-Bunkre Buster

شما می‌توانید این اسلحه را درون لوداوت خود قرار داده و در هر دو حالت تیراندازی سینگل (Single Shot) و اتوماتیک (Automatic Shot) از آن استفاده کنید.

اسلحه DR-H-Chained

دی آر اچ (DR-H) یک اسلحه سنگین در بازی کالاف دیوتی موبایل است که دقت و دمیج بسیار زیادی دارد. این سلاح با ۲۵ تیری که در خشاب خود دارد می‌تواند دورترین مسافت‌ها را هم مورد هدف خود قرار دهد. اما متاسفانه علی‌رغم قدرت بسیار بالا، ای آر اچ یک تفنگ بسیار سنگین بوده و استفاده از آن باعث کند شدن سرعت شما در بازی می‌شود.

اسلحه AK-47-Red Action

اسلحه AK-47 را تقریبا تمام گیمرها می‌شناسند. اما نسخه Red Action آن که در بازی کالاف دیوتی موبایل معرفی شده است، قابلیت‌های زیادی دارد. این تفنگ تقریبا بیشترین تعداد اتچمنت (Attachment) را بین بقیه تفنگ‌ها دارد و به نوعی، بیشترین تغییرات را می‌توان روی آن اعمال کرد.

بسیاری از گیمرها به دلیل سنگین بودن این تفنگ و سرعت پایین آن، از انتخاب آن خودداری می‌کنند. اما باید بگوییم که دقت بالا و دمیج بسیار زیاد آن می‌تواند نظر شما را به کلی عوض کند. کافیست فقط یک بار این تفنگ را در لوداوت خود قرار دهید تا تاثیر آن را روی گیم‌پلی خود ببینید.

اسلحه ICR-1-Lava

اسلحه آی سی آر وان (ICR-1) بیشتر مناسب افرادی است که تازه کالاف دیوتی موبایل را شروع کرده‌اند و با سیستم لگد (Recoil) بازی آشنا نیستند. این اسلحه با لگد بسیار کمی که دارد، به یکی از بهترین گزینه‌ها برای بازیکنان تبدیل شده است. داخل خشاب این اسلحه ۵۰ تیر قرار دارد اما دمیج آن‌ها به اندازه‌ای است که شما نیاز به شلیک تیرهای بیشتری برای کشتن حریف خود دارید.

اسلحه M4-Living Rust

ام ۴ (M4) یکی از شناخته‌شده ترین اسلحه‌ها در دنیای ویدیوگیم است. درواقع می‌توان گفت که این اسلحه، استاندارد بازی‌های شوتر در سراسر جهان است. ام ۴ در کالاف دیوتی موبایل هم از محبوبیت بسیار زیاد برخوردار است و می‌تواند به شما در مبارزه‌هایتان کمک کند.

اسلحه M4-Living Rust
اسلحه M4-Living Rust

دقت بالا، نرخ شلیک مناسب، رنج تیراندازی بالا و… از نکات مثبت ام ۴ در بازی کالاف دیوتی موبایل هستند. یکی دیگر از نکات مثبت این اسلحه، دقت بالای مگسک (Iron Sight) آن است. شما می‌توانید بدون قرار دادن نشانه (Scope)، فاصله‌های دور را نیز با ام ۴ شکار کنید. تنها نکته منفی این اسلحه، دمیج پایین‌تر آن نسبت به اسلحه‌های سنگین دیگر است.

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل قانونی و فوری از فروشگاه سی پی آی گیم

علاوه بر اهمیت لوداوت در بازی کالاف دیوتی موبایل، بسیاری از بازیکنان برای زیباتر کردن لوداوت‌های خود، از سی پی کالاف دیوتی موبایل برای خرید اسکین‌ها و آیتم‌های دیگر استفاده می‌کنند. اگر شما هم قصد خرید سی پی و اسکین‌ها مختلف در بازی کالاف دیوتی موبایل را دارید، می‌توانید به وبسایت آی گیم مراجعه کنید. فروشگاه آی گیم به طور تخصصی در زمینه فروش سی پی کالاف دیوتی موبایل و واحد پولی بازی‌های دیگر فعالیت می‌کند. شما می‌توانید با مراجعه وبسایت آی گیم، مقدار سی پی موردنظر خود را با ارزان‌ترین قیمت تهیه کرده و در بازی از آن استفاده کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه کنترل امجی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *