۰

۱۰ تا از بهترین فیلم های شبیه به هفت Seven که هر طرفدار سبک جنایی باید آن را ببیند

بهترین فیلم های شبیه به هفت Seven چه عناوینی هستند؟

Seven، فیلمی به کارگردانی دیوید فینچر و با بازی برد پیت و مورگان فریمن، یکی از بهترین فیلم‌های کارآگاهی و جنایی تاریخ سینما محسوب می‌شود. این فیلم با داستانی رازآلود و تعلیق‌برانگیز، مخاطب را تا آخرین لحظه درگیر می‌کند.

بهترین فیلم های شبیه به هفت Seven

اگر از طرفداران فیلم Seven هستید، در این مقاله به معرفی ۱۰ فیلم شبیه به آن می‌پردازیم که از کیفیت بالایی برخوردارند و می‌توانند تجربه‌ای مشابه را برای شما رقم بزنند.

۱. Zodiac

Zodiac، فیلمی به کارگردانی دیوید فینچر و با بازی رابرت داونی جونیور، یکی از بهترین اقتباس‌های سینمایی از یک داستان واقعی است. این فیلم داستان یک قاتل زنجیره‌ای در دهه ۱۹۷۰ را روایت می‌کند که پلیس را برای سال‌ها درگیر خود کرده است.

بهترین فیلم های شبیه به هفت Seven

۲. The Silence of the Lambs

The Silence of the Lambs، فیلمی به کارگردانی جاناتان دمی و با بازی آنتونی هاپکینز و جودی فاستر، یکی از بهترین فیلم‌های کارآگاهی تاریخ سینما محسوب می‌شود. این فیلم داستان یک کارآگاه جوان را روایت می‌کند که برای یافتن یک قاتل سریالی باید از یک روانشناس جنایتکار کمک بگیرد.

بهترین فیلم های شبیه به هفت Seven

۳. Insomnia

Insomnia، فیلمی به کارگردانی کریستوفر نولان و با بازی آل پاچینو و راب بیتان، بازسازی فیلمی نروژی به همین نام است. این فیلم داستان دو کارآگاه از دو شهر مختلف را روایت می‌کند که برای یافتن یک قاتل سریالی در یک شهر کوچک با یکدیگر همکاری می‌کنند.

بهترین فیلم های شبیه به هفت Seven

۴. Gone Girl

Gone Girl، فیلمی به کارگردانی دیوید فینچر و با بازی بن افلک و رزموند پایک، یکی از بهترین فیلم‌های معمایی دهه اخیر است. این فیلم داستان یک زوج جوان را روایت می‌کند که پس از ناپدید شدن زن، زندگی شوهر او به هم می‌ریزد.

بهترین فیلم های شبیه به هفت Seven

۵. I Saw the Devil

I Saw the Devil، فیلمی به کارگردانی پارک چان-وو و با بازی لی بیونگ-هون و کیم سو-هان، یکی از خشن‌ترین فیلم‌های این لیست است. این فیلم داستان یک مامور پلیس را روایت می‌کند که برای انتقام از قاتل دخترش، تبدیل به یک قاتل سریالی می‌شود.

بهترین فیلم های شبیه به هفت Seven

۶. Nightcrawler

Nightcrawler، فیلمی به کارگردانی دنیس ویلنوو و با بازی جیک جیلنهال، یکی از تحسین‌شده‌ترین فیلم‌های دهه اخیر است. این فیلم داستان یک خبرنگار تلویزیونی بی‌اخلاق را روایت می‌کند که برای کسب درآمد بیشتر، به دنبال حوادث خشونت‌آمیز می‌گردد.

بهترین فیلم های شبیه به هفت Seven

۷. Vengeance Is Mine

Vengeance Is Mine، فیلمی به کارگردانی کیم کی-وون و با بازی لی جون-کی، یکی از بهترین فیلم‌های کره‌ای دهه اخیر است. این فیلم داستان یک مرد را روایت می‌کند که برای انتقام از مرگ همسرش، به یک قاتل سریالی تبدیل می‌شود.

بهترین فیلم های شبیه به هفت Seven

۸. Prisoners

Prisoners، فیلمی به کارگردانی دنیس ویلنوو و با بازی هیو جکمن و جیک جیلنهال، یکی از بهترین فیلم‌های معمایی دهه اخیر است. این فیلم داستان دو مرد را روایت می‌کند که پس از ناپدید شدن دو دختر، برای یافتن آنها دست به هر کاری می‌زنند.

بهترین فیلم های شبیه به هفت Seven

۹. Memories of Murder

Memories of Murder، فیلمی به کارگردانی بونگ جون-هو و با بازی کیم سونگ-کیون، یکی از بهترین فیلم‌های کره‌ای تاریخ سینما محسوب می‌شود. این فیلم داستان دو کارآگاه را روایت می‌کند که در دهه ۱۹۸۰ برای یافتن یک قاتل سریالی تلاش می‌کنند.

بهترین فیلم های شبیه به هفت Seven

۱۰. The House That Jack Built

The House That Jack Built، فیلمی به کارگردانی لارس فون تریه و با بازی مت دیمون، یکی از جنجالی‌ترین فیلم‌های دهه اخیر است. این فیلم داستان یک قاتل سریالی را روایت می‌کند که زندگی خود را از طریق قتل‌های خود تعریف می‌کند.

بهترین فیلم های شبیه به هفت Seven

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *