۰

آموزش به دست آوردن Obsidian در بازی لگو فورتنایت

Obsidian منبعی مهم در بازی در لگو فورتنایت است که برای ساخت سازه های چشمگیرتر و ارتقای کرفت تیبل شما استفاده می شود. مانند بسیاری از منابع اواسط بازی و اواخر بازی، برای یافتن این منابع باید به یک منطقه جدید سفر کنید. همچنین برای زنده ماندن در حین جمع آوری این منابع به ابزارهای ارتقا یافته و برخی تجهیزات ویژه نیاز خواهید داشت. در این مقاله می توانید آموزش به دست آوردن Obsidian در بازی لگو فورتنایت را مشاهده و بررسی کنید.

آموزش به دست آوردن Obsidian در بازی لگو فورتنایت

ابسیدین در دره خشک یافت می شود که منطقه بیابانی در لگو فورتنایت است. تنها در غارهای این منطقه یافت می‌شود که باید در آن جست و جو کنید. قبل از آن، باید تجهیزات مناسب را جمع آوری کنید. ابتدا به یک کلنگ rare (آبی) نیاز دارید تا بتوانید ابسیدین استخراج کنید. کلنگ rare را می توان با استفاده از چوب فلکس که از کاکتوس در دره خشک برداشت می شود، ساخت. همچنین برای اینکه بتوانید کلنگ کمیاب را بسازید باید کرفت تیبل را به rare ارتقا دهید.

علاوه بر آن، به چیزی نیاز دارید که شما را خنک نگه دارد. فضای داخلی غارها در دره خشک در حال سوختن است، بنابراین شما به یک زره مقاوم در برابر حرارت و یک ماده غذایی مقاوم در برابر حرارت نیاز دارید تا از آسیب دیدن جلوگیری کنید. اگر فقط یکی داشته باشید، نمی سوزید، اما داغ می شوید، که هنوز هم آسیب را اعمال می کند، فقط کمتر. اولین زره مقاوم در برابر حرارت که می‌توانید بسازید، چارم Cool-Headed است که غیرمعمول (سبز) است و به ۳ silk thread، ۳ sand shell و ۱ marble نیاز دارد.

آموزش به دست آوردن Obsidian در بازی لگو فورتنایت

برای غذای مقاوم در برابر حرارت، باید به مرز بین کوه برفی و جنگل سفر کنید. در آنجا می توانید توت های برفی را پیدا کنید که به رنگ آبی هستند. اینها دو دقیقه مقاومت در برابر حرارت ایجاد می کنند، اما دستور العمل هایی وجود دارد که می توانید با آنها تهیه کنید که بیشتر ارائه می دهند. ساده‌ترین آنها Snow Berry Shake است که می‌توان آن را با Juicer با استفاده از دو توت برفی و یک شیر درست کرد. Snow Berry Shake به مدت ۱۰ دقیقه در برابر حرارت مقاومت می کند.

پس از تجهیز مناسب، به داخل غار بروید و به دنبال سنگ های سیاه و بنفش، که ابسیدین است، بگردید. ابسیدین معمولاً در سقف یا دیوارهای نزدیک گدازه غار یافت می شود، بنابراین ممکن است برای رسیدن به آنها نیاز به ساختن چند پله با چوب داشته باشید. از ابسیدین می توان برای ایجاد صفحات ابسیدین با استفاده از Rock Breaker استفاده کرد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *