۰

راهنمای پیدا کردن Flexwood در لگو فورتنایت

Flexwood یک منبع مهم در لگو فورتنایت است که عمدتاً برای ساخت کلنگ های rare (آبی) استفاده می شود. یافتن این منبع در اوایل کار آسان نیست و نیاز داردید تا سطح خاصی از ابزار را برای برداشت آن داشته باشید. فلکس وود همچنین برای ارتقاء دهکده ها و ساخت سازه های پیشرفته تر استفاده می شود. در این مقاله شما می توانید راهنمای پیدا کردن Flexwood در لگو فورتنایت را مشاهده و ببرسی کنید.

راهنمای پیدا کردن Flexwood در لگو فورتنایت

فلکسوود در دره خشک یافت می شود که منطقه بیابانی در لگو فورتنایت است. متأسفانه، زمانی که شما دنیای جدیدی را ایجاد می کنید، مناطق به طور تصادفی قرار می گیرند، اما چند راه برای کمک به مکان یابی منطقه وجود دارد. اول، به نظر می رسد که دره خشک در جهت مخالف منطقه برفی است، که معمولاً می توانید کوه های برفی را از نقطه نظر روستای شروع خود مشاهده کنید. هنگامی که به نقطه ای رسیدید که به منابع دره خشک نیاز دارید، NPC های دهکده شما گهگاه به هنگام گپ زدن با آنها اشاره می کنند که این منطقه در کدام جهت اصلی قرار دارد. دره خشک دارای فلات های بزرگی است که از فاصله نسبتاً دوری قابل مشاهده است، پس به دنبال آن باشید.

هنگامی که دره خشک را پیدا کردید، چوب فلکس را می توان با استفاده از یک تبر Rare (آبی) از کاکتوس برداشت. تبر rere شما را ملزم به داشتن amber می کند که می‌توان آن را در دره خشک استخراج کرد و با استفاده از gem cutter برش داد. همچنین برای ساخت تبرهای rare باید کرفت تیبل خود را به rare ارتقا دهید. با تبر آبی می توانید کاکتوس را در دره خشک خرد کنید و چوب فلکسی به شما بدهد. چوب فلکس را می توان به میله تبدیل کرد و برای ساخت کلنگ های آبی استفاده کرد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *