۰

آموزش پیدا کردن کوپر copper در بازی لگو فورتنایت

احتمالاً برای بدست آوردن کوپر copper باید خیلی دور از روستای خود قدم بزنید، زیرا این آیتم فقط در غارهای گدازه ای یافت می شود و غارهای گدازه ای در بیابان یافت می شوند. اگر به دنبال کوپر copper هستید، احتمالاً قبلاً مدتی را در آنجا سپری کرده‌اید، اما اگر این کار را نکرده‌اید، باید انتظار داشته باشید که جهت مخالف نواحی برفی باشد، زیرا به نظر می‌رسد که فقط در بیابان تولید می‌شود. در ادامه با آموزش پیدا کردن کوپر copper در بازی لگو فورتنایت همراه باشید.

آموزش پیدا کردن کوپر copper در بازی لگو فورتنایت

مانند تمام غارهای دیگر، ورودی را می توان روی تپه سنگی بزرگی یافت که بسیار بزرگ است. به داخل بروید، رسوبات مس را در همه جا خواهید دید. اما شما به دو چیز نیاز دارید: نوعی مقاومت در برابر حرارت، زیرا در آنجا بیش از حد گرم است، و یک کلنگ rare (آبی) زیرا هر چیزی کمتر قادر به آن مس نیست.

مقاومت در برابر حرارت آسان است. با نوشیدن یک snowberry shake، ده دقیقه مقاومت در برابر حرارت به دست می آورید.

برای برداشت مس به یک کلنگ rare (آبی) نیاز دارید که می توانید آن را در یک کرفت بنچ درست کنید. هنگامی که یک کلنگ rare دارید، شکستن رسوبات مس باعث تولید سنگ مس می شود که به تنهایی مفید نیست. اما می توانید از یک ذوب فلز برای ذوب سنگ معدن به میله های مسی استفاده کنید که کاربردهای بسیار بیشتری دارند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *