۰

کراس پلتفرم بازی Mortal Kombat 1 در ماه فوریه اضافه خواهد شد

در جریان لایو استریم اخیر، توسعه دهنده NetherRealm Studios فاش کرد که در حال کار بر روی انتشار بخش کراس پلتفرم مود چند نفره برای بازی Mortal Kombat 1 در ماه های آینده است. در حالی که استودیو قادر به توسعه این ویژگی به موقع برای عرضه بازی در ماه سپتامبر نبود، اعلام کرده است که این ویژگی در ماه فوریه برای نسخه‌های PC، PS5 و Xbox Series X/S Mortal Kombat 1 عرضه خواهد شد.

این استودیو در حال کار بر روی مجموعه‌ای از ویژگی‌های چندنفره برای Mortal Kombat 1 است. در کنار بازی متقابل، استودیو اعلام کرده است که روی اجازه دادن به بازیکنان برای فیلتر کردن بازیکنانی که بازی آنلاین را از طریق Wi-Fi انجام می‌دهند، است.

در اوایل این ماه، یکی از بنیانگذاران NetherRealm تایید کرد که یک DLC مبتنی بر داستان برای Mortal Kombat 1 نیز در استودیو در دست ساخت است. Bonne در صحبت با نشریه برزیلی Omelete اظهار داشت که یک DLC با داستان بیشتری در دست ساخت است و این استودیو یک سورپرایز بزرگ برای پس از انتشار آن در نظر گرفته است.

کراس پلتفرم بازی Mortal Kombat 1

Mortal Kombat 1 برای PC، PS5، Xbox Series X/S و Nintendo Switch منتشر شده است. این بازی در حال حاضر برای شخصیت DLC بعدی خود یعنی Quan Chi آماده می شود که در تاریخ ۲۱ دسامبر به بازی می آید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *