۰

بهترین بازی های موبایل ۲۰۲۳

بهترین بازی های موبایل ۲۰۲۳

سال ۲۰۲۳ شاهد انتشار تعداد زیادی بازی موبایل جدید و جذاب بود. از بازی های اکشن و ماجراجویی گرفته تا بازی های استراتژی و پازل، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود داشت. در اینجا پنج مورد از بهترین بازی های موبایل ۲۰۲۳ را معرفی می کنیم:

بهترین بازی های موبایل 2023

۱- Pocket Card Jockey: Ride On!

Pocket Card Jockey: Ride On! یک بازی کارتی و شبیه سازی اسب سواری است که توسط شرکت Marvelous Entertainment توسعه یافته است. این بازی دنباله ای بر بازی Pocket Card Jockey است که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. در این بازی، بازیکنان نقش یک اسب سوار را بر عهده می گیرند که باید با استفاده از کارت های مختلف، اسب خود را به پیروزی برساند.

Pocket Card Jockey: Ride On! دارای گیم پلی اعتیاد آور و گرافیک زیبا است. این بازی همچنین دارای داستانی جذاب است که بازیکنان را برای ساعت ها سرگرم می کند.

بهترین بازی های موبایل 2023

۲- Resident Evil Village

Resident Evil Village یک بازی ترسناک بقا است که توسط شرکت Capcom توسعه یافته است. این بازی دنباله ای بر بازی Resident Evil 7: Biohazard است که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. در این بازی، بازیکنان نقش Ethan Winters را بر عهده می گیرند که به دنبال همسر گمشده خود، Mia، به روستایی در اروپا سفر می کند.

Resident Evil Village دارای گرافیک ترسناک و دلهره آور است. این بازی همچنین دارای داستانی جذاب و شخصیت های به یاد ماندنی است.

بهترین بازی های موبایل 2023

۳- Hello Kitty: Island Adventure

Hello Kitty: Island Adventure یک بازی ماجراجویی است که توسط شرکت Sanrio توسعه یافته است. این بازی برای بازیکنانی که به دنبال یک تجربه سرگرم کننده و آرامش بخش هستند، مناسب است. در این بازی، بازیکنان با Hello Kitty و دوستانش همراه می شوند تا به یک جزیره مرموز سفر کنند.

Hello Kitty: Island Adventure دارای گرافیک زیبا و گیم پلی ساده است. این بازی همچنین دارای موسیقی متنی آرامش بخش است که تجربه بازی را لذت بخش تر می کند.

بهترین بازی های موبایل 2023

۴- Honkai: Star Rail

Honkai: Star Rail یک بازی نقش آفرینی است که توسط شرکت miHoYo توسعه یافته است. این بازی برای بازیکنانی که به دنبال یک تجربه داستانی عمیق و گیم پلی جذاب هستند، مناسب است. در این بازی، بازیکنان نقش یک مسافر را بر عهده می گیرند که باید از طریق کهکشان سفر کند و با خطرات مختلفی روبرو شود.

Honkai: Star Rail دارای گرافیک زیبا و گیم پلی متنوع است. این بازی همچنین دارای داستانی جذاب و شخصیت های به یاد ماندنی است.

بهترین بازی های موبایل 2023

۵- Puzzmo

Puzzmo یک بازی پازل است که توسط شرکت Square Enix توسعه یافته است. این بازی برای بازیکنانی که به دنبال یک چالش ذهنی هستند، مناسب است. در این بازی، بازیکنان باید قطعات مختلفی را به هم متصل کنند تا اشکال مختلف را ایجاد کنند.

Puzzmo دارای گرافیک ساده و گیم پلی چالش برانگیز است. این بازی همچنین دارای موسیقی متنی آرامش بخش است که تجربه بازی را لذت بخش تر می کند.

بهترین بازی های موبایل 2023

اینها تنها پنج مورد از بهترین بازی های موبایل ۲۰۲۳ هستند. بازی های موبایل دیگری نیز وجود دارند که ارزش تجربه را دارند. با این حال، این بازی ها به دلیل کیفیت بالای خود، از جمله گرافیک، گیم پلی، داستان و موسیقی متن، در این لیست قرار گرفته اند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *