۰

مودهای جدید فورتنایت مانند لگو و اتوموبیل رانی برای همیشه باقی خواهند ماند

فورتنایت اخیرا سه بازی جدید – Lego Fortnite، Rocket Racing و Fortnite Festival را اضافه کرده است و اکنون توسعه‌دهنده Epic برای کسانی که نمی‌دانند این مودها با زمان محدود نیستند، توضیح داده است.

Epic گفت: اینها بازی های کاملی هستند که از بین نمی روند. Epic گفت: «نترسید، Lego Fortnite، Rocket Racing، و Fortnite Festival با به‌روزرسانی‌های منظم اینجا هستند. این بازی‌ها در صفحه اصلی فورتنایت به‌عنوان بازی هایی در کنار حالت‌های متعدد دیگر فورتنایت نمایش داده می‌شوند، بنابراین قابل درک است که برخی افراد ممکن است فکر کنند آنها در واقع مود های کوتاه مدت هستند.

مودهای جدید فورتنایت

در پست دیگری، رئیس سابق Fortnite، دونالد ماستارد، تصویری از برنامه اصلی Epic برای بازی شش سال پیش به اشتراک گذاشت. او گفت که هدف اصلی این بود که Fortnite به جای یک بازی، به یک “مکان” تبدیل شود و اکنون این چشم انداز یا حداقل مراحل ابتدایی آن زنده شده است.

ماستارد گفت: “این یک چشم انداز بزرگ، جسورانه بود. ما می دانستیم که سال ها و کار بسیار زیادی در بسیاری از جبهه ها طول می کشد.”

ماستارد گفت که این طرح بارها «تغییر و تکامل یافته»، اما هدف این بود که شش سال طول بکشد و این دقیقاً همانقدر است که طول کشید. Mustard گفت: «امروز شما در حال اجرای رویای واقعی Fortnite هستید.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *