۰

بازی GTA 6 چه زمانی برای رایانه شخصی عرضه می شود؟

بازی GTA 6

بازی GTA 6 چه زمانی برای رایانه شخصی عرضه می شود؟

پس از سال‌ها انتظار، سرانجام تریلر GTA 6 منتشر شد و در کمتر از یک روز بیش از ۸۰ میلیون بازدید جمع‌آوری کرده است که می‌تواند نشان‌دهنده آن باشد که در نهایت در سال ۲۰۲۵ منتشر می‌شود. متأسفانه برای برخی از گیمرها، این بازی برای رایانه‌های شخصی عرضه نمی‌شود و در ابتدا برای PS5 و Xbox Series X منتشر می‌شود.

اما همه چیز از دست نمی رود زیرا در آینده برای رایانه شخصی عرضه می شود و این زمانی است که می توانید انتظار آن را داشته باشید.

پس از انتشار تریلر GTA 6، Take-Two Interactive تایید کرد که این بازی برای اولین بار روی کنسول عرضه خواهد شد و گفت:

استودیو Rockstar Games، یک برچسب ناشر Take-Two Interactive Software, Inc.، مفتخر است اعلام کند که Grand Theft Auto VI در سال ۲۰۲۵ به سیستم‌های سرگرمی رایانه‌ای پلی‌استیشن ۵ و بازی‌ها و سیستم‌های سرگرمی سری Xbox X/S می‌آید.

اگرچه این خبر برای بسیاری از بازیکنان ناامیدکننده خواهد بود، اما غیرمنتظره نیست زیرا Rockstar Games از زمان عرضه GTA 2 در سال ۱۹۹۹ یک بازی اصلی GTA را بر روی رایانه شخصی منتشر نکرده است، حتی فرنچایزهای دیگر اغلب بعداً برای رایانه شخصی نیز منتشر می شوند.

تا زمانی که Rockstar Games تاریخ انتشار رسمی GTA 6 را اعلام نکند، تعیین دقیق زمان عرضه بازی بر روی رایانه شخصی دشوار خواهد بود، اما نگاهی به نسخه‌های گذشته می‌تواند به ما کمک کند تا یک پنجره تخمینی را محدود کنیم.

بازی GTA 5 برای اولین بار در سپتامبر ۲۰۱۳ بر روی PS3 و Xbox 360 منتشر شد و سپس در نهایت ۱۹ ماه بعد در آوریل ۲۰۱۵ راهی PC شد.

بازی Red Dead Redemption 2 در اکتبر ۲۰۱۸ برای PS4 و Xbox One منتشر شد و پس از آن ۱۳ ماه بعد در نوامبر ۲۰۱۹ یک پورت رایانه شخصی نیز عرضه شد.

این بدان معناست که احتمالاً می‌توانیم بین ۱۲ تا ۱۸ ماه پس از عرضه نسخه کنسول، انتظار عرضه رایانه شخصی GTA را داشته باشیم.

بر اساس ویندوزهای نسخه قبلی، احتمالاً GTA 6 می تواند بین سپتامبر و نوامبر ۲۰۲۵ منتشر شود.

با این حال، اخیراً متوجه شدیم که یک پیراهن در GTA Online ممکن است تاریخ انتشار را در آوریل ۲۰۲۵ نشان دهد.

اگر این تاریخ انتشار درست باشد، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که پورت رایانه شخصی بین آوریل تا اکتبر ۲۰۲۶ عرضه شود. اما، اگر در نیمه دوم سال ۲۰۲۵ منتشر شود، ممکن است باید بین سپتامبر ۲۰۲۶ و آوریل ۲۰۲۷ منتظر بمانیم تا GTA 6 به رایانه شخصی بیاید. .

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *