۰

هر آنچه که تاکنون درباره بازی Ark 2 می دانیم

بازی Ark 2

هر آنچه که تاکنون درباره بازی Ark 2 می دانیم

بازی Ark: Survival Evolved یکی از محبوب ترین بازی های بقای امروزی است که بیش از ۱۶ میلیون فروش و ۱۰ میلیون نصب در موبایل دارد. این بدان معنی است که همه نگاه ها به استودیو Wildcard و Ark 2 آینده است. همانطور که منتظر انتشار نسخه بعدی این سری هستیم، در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد Ark 2 بدانید.
تاریخ انتشار Ark 2
این بازی یکی از مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۳ بود، اما متاسفانه امسال عرضه نمی شود. در ماه سپتامبر اعلام شد که اکنون بدون تاریخ مشخصی به سال ۲۰۲۴ بازگردانده می شود. .
نوان Ark 2 در چه پلتفرم هایی عرضه خواهد شد؟

زمانی که Ark 2 برای اولین بار معرفی شد، همچنین اعلام شد که این بازی شاهد عرضه انحصاری کنسول بر روی Xbox Series X در کنار نسخه PC خواهد بود. این احتمال وجود دارد که این بازی در آینده برای پلتفرم های دیگر نیز عرضه شود.
آیا Ark 2 به PS5 می آید؟

بازی Ark: Survival Evolved موفقیت زیادی در PS4 پیدا کرد، بنابراین غیرعادی خواهد بود اگر Studio Wildcard به طور کامل PS5 را دور بزند. همکاری با Xbox فقط برای عرضه انحصاری کنسول است، بنابراین Ark 2 می تواند پس از مدت زمان مشخصی به PS5 و حتی کنسول بعدی نینتندو بیاید.

بازی Ark 2

آیا قبل از انتشار Ark 2 باید Ark 1 را بازی کنید؟

بازی Ark: Survival Evolved داستان قدرتمندی ندارد، چیزی که در بازی‌های بقا رایج است. داستانی در آنجا وجود دارد، اما شما می توانید به همان اندازه لذت ببرید و توجهی به آن نکنید و تأثیر واقعی روی گیم پلی بازی ندارد. بنابراین اگر هنوز Ark: Survival Evolved را بازی نکرده‌اید، می‌توانید آن را نادیده بگیرید و فقط منتظر بمانید تا Ark 2 منتشر شود و مشکلی برای پریدن مستقیم به داخل آن نخواهید داشت. ممکن است نکاتی وجود داشته باشد که متوجه نشوید، اما نباید بر لذت بردن شما از بازی تأثیر بگذارد.
داستان آرک ۲ درباره چه خواهد بود؟
راهنمای صعود به کشتی بقا چیست

داستان Ark 2 از DLC Genesis: Part 2 برای Ark: Survival Evolved که در سال ۲۰۲۱ منتشر شد ادامه خواهد یافت. اطلاعات زیادی در مورد داستان ارائه نشده است، اما نگاهی به Genesis: Part 2 می تواند ایده ای به ما بدهد. از آنچه باید انتظار داشت. پس از نابودی کشتی جنسیس و سقوط به یک سیاره، یکی از کلون های سانتیاگو از حالت سکون بیدار می شود و به سمت سیاره ای می رود که احتمالاً محل بازی خواهد بود. اگر بازی یا الحاق Genesis: Part 2 را بازی نکرده‌اید، ممکن است چندان منطقی نباشد. اما همانطور که در قسمت قبل ذکر شد، لازم نیست داستان را قبل از انتشار بازی تجربه کنید.

بازی Ark 2

این روزها حضور افراد مشهور در بازی های ویدیویی غیرعادی نیست، اما دیدن وین دیزل در یک بازی ویدیویی که مربوط به خانواده نیست، ممکن است تعجب آور به نظر برسد. اما مشارکت او منطقی است زیرا او تهیه کننده اجرایی Ark 2 و Ark: The Animated Series است. ستاره سریع و خشمگین یکی از طرفداران پر و پا قرص این سری است و او ادعا می کند که در طول سال ها بیش از ۱۰۰۰ ساعت در Ark: Survival Evolved بود است. این به او در تولید Ark 2 کمک می کند زیرا او درک عمیقی از بازی دارد و می داند که بازیکنان از چه چیزی لذت خواهند برد زیرا او یکی از آنهاست. دیدن یک سلبریتی درگیر یک بازی که علاقه زیادی به این پروژه دارد بسیار عالی است.
آیا Ark 2 روی PS Plus و Xbox Game Pass خواهد بود؟

به عنوان بخشی از همکاری مایکروسافت و استودیو Wildcard، اعلام شد که Ark 2 بر روی Xbox Game Pass برای رایانه شخصی و کنسول عرضه خواهد شد. اگر بازی برای PS5 بیاید، ممکن است در برخی مواقع در PS Plus ظاهر شود، چه به عنوان بخشی از لیست بازی های Premium یا به عنوان یک بازی رایگان ماهانه. اگر هنوز فرصتی برای بازی اول نداشته اید، Ark: Survival Evolved در Xbox Game Pass برای کنسول در دسترس است و از طریق Cloud Gaming بر روی رایانه شخصی قابل پخش است.
مودها در همه پلتفرم ها پشتیبانی خواهند شد

مادهای بازی این روزها بسیار محبوب هستند و می توانند برای سالیان متمادی به یک بازی جان تازه ای بدهند. استودیو Wildcard این موضوع را درک کرده و اعلام کرده است که از زمان راه‌اندازی مودها به صورت بومی پشتیبانی می‌شوند و جالب‌ترین خبر این است که در Xbox نیز چنین خواهد بود. بازیکنان کنسول به ندرت توانایی نصب مودها را دارند زیرا نمی توانند فایل های بازی را مانند بازیکنان رایانه شخصی تغییر دهند. اما، Ark 2 از Mod.io استفاده می کند تا محتوای تولید شده توسط کاربر را در هر دو پلتفرم امکان پذیر کند.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *