۰

آموزش پیدا کردن سنگ Marble در بازی LEGO Fortnite

در این مقاله قصد داریم تا آموزش پیدا کردن سنگ Marble در بازی LEGO Fortnite را به صورت کامل برای شما قرار بدهیم؛ با کنترل امجی همراه باشسد.

سنگ Marble برای یافتن به کمی تلاش بیشتر از خراب کردن صخره های روی زمین در جهان نیاز دارد.

سنگ Marble را می توان در غارهای لگو فورتنایت پیدا کرد.

دنیای فراتر از LEGO Fortnite با غارهایی پراکنده است که حاوی سنگ مرمر گرانبها و سایر منابع کمیاب مانند Knotroot هستند. غارها سازه های سنگی بزرگی هستند که یک طرف آن یک سوراخ بزرگ و خالی است. به سمت ورودی بروید و دکمه را فشار دهید تا وارد غار شوید.

آموزش پیدا کردن سنگ Marble در بازی LEGO Fortnite

هنگامی که داخل شوید، سنگ های بزرگ و خاکستری را در امتداد دیوارها و کف مشاهده خواهید کرد. این همان سنگ Marble شماست. متأسفانه سنگ مرمر برای شکستن با کلنگ معمولی شما بسیار قوی است.

آموزش پیدا کردن سنگ Marble در بازی LEGO Fortnite

برای جمع آوری سنگ مرمر به دینامیت نیاز دارید.

دینامیت را می توان در صندوقچه هایی که در اطراف غار پنهان شده یا ساخته شده است یافت. برای ساخت دینامیت به ۳x Knotroot Rods و ۱x Blast Powder نیاز دارید. Blast Powder را می‌توان در اطراف غارها و در دنیای روی زمین پیدا کرد.

آموزش پیدا کردن سنگ Marble در بازی LEGO Fortnite

هنگامی که دینامیت خود را در دست گرفتید، آن را از کیف خود بیرون بیاورید و در کنار سنگ مرمر قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که فاصله خود را حفظ کنید تا در انفجار گرفتار نشوید، چند ثانیه صبر کنید تا دینامیت منفجر شود و برای جمع آوری سنگ مرمر به سمت آن بروید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *