۰

آموزش ساخت تخته چوب Plank در بازی لگو فورتنایت

لگو فورتنایت از راه رسیده است و این بازی ساخت بقا شبیه ترکیبی بین Minecraft و Fortnite با زیبایی لگو است. مانند بسیاری از بازی‌های متمرکز بر ساخت و ساز، باید مواد اولیه مختلفی را به دست آورید و آنها را به مواد بهتری تبدیل کنید. یکی از این مواد، تخته های چوبی است که در همان ابتدا در لگو فورتنایت برای ساخت ابزارهایی مانند تبر و کلنگ به آن نیاز دارید. در این مقاله قصد داریم تا آموزش ساخت تخته چوب Plank در بازی لگو فورتنایت را برای شما قرار بدهیم.

آموزش ساخت تخته چوب Plank در بازی لگو فورتنایت

تخته های چوبی با Lumber Mill ساخته می شوند. چوب را می توان با کاوش در جنگل های اطراف منطقه خود پیدا کرد. چوب را می‌توان با قطع کردن درختان جمع‌آوری کرد – چوب‌های کوچک‌تر را می‌توان بدون تجهیزات جمع کرد، اما بزرگ‌ترها به تبر نیاز دارند.. گرانیت، معادل سنگ ساده در بازی، را می توان با جمع آوری توده های سنگ های کوچک یا از بین بردن سنگ های بزرگتر به دست آورد.

برای ساختن یک Lumber Mill، به ۸ قطعه چوب و ۱۵ قطعه گرانیت نیاز دارید. این را می توان در بخش تجهیزات منوی ساخت، در همان بخش جدول ساخت پیدا کرد. این دستور العمل های ساخت در حین کار با آموزش ارائه شده توسط NPC ارائه می شوند، در آنجا می توانید کمک بخواهید، بنابراین اگر Lumber Mill هنوز در دسترس شما نیست، با Brite Bomber صحبت کنید و از او بپرسید که چه کاری باید انجام دهید.

هنگامی که Lumber Mill را ساختید، برای ایجاد تخته های چوبی باید در آن چوب قرار دهید. برای ایجاد یک تخته چوبی به یک تکه چوب نیاز است، اما چند ثانیه طول می کشد تا هر قطعه ساخته شود.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *