۰

کدام شخصیت هری پاتر در تیپ شخصیتی تست MBTI با ما مطابقت دارد؟

کدام شخصیت هری پاتر در تیپ شخصیتی تست MBTI با ما مطابقت دارد؟

مطابقت تیپ های شخصیت هری پاتر با ما

دنیای مسحور کننده هری پاتر که توسط J.K. رولینگ ساخته شده است، طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. داستان آن درباره یک جادوگر جوان و دوستانش در حالی که در دنیای عجیب و غریب و جادویی مدرسه جادوگری و جادوگری هاگوارتز حرکت می کنند، می باشد. داستانی که آمیخته ای از ماجراجویی، دوستی و خودیابی است. یکی از جذاب‌ترین جنبه‌های این داستان، تنوع شخصیت‌ها است که هر کدام از آنان، خصلت‌ها و توانایی‌های جادویی خود را دارند.

تست MBTI ابزاری شناخته شده برای درک شخصیت انسان است. می توان آن را برای پی بردن به شخصیت های هری پاتر اعمال کرد تا بفهمید کدام شخصیت از این جهان جادویی بیشتر با تیپ شخصیتی MBTI شما مطابقت دارد.

MBTI افراد را به ۱۶ تیپ شخصیتی مختلف طبقه بندی می کند که هر کدام با ترجیحات خاصی برای درک و ارزیابی دنیای اطرافشان مشخص می شود. با تطبیق این تیپ های شخصیتی با شخصیت های مجموعه هری پاتر، می توانیم همتای جادویی را که ویژگی های مشابهی با شما دارد را معرفی کنیم.

**۱. ISTJ – The Inspector: Alastor Moody (Mad-Eye Moody)**

اگر شما یک شخصیت ISTJ (درونگرا، حسی، منطقی، قضاوت کننده) دارید، تیپ شخصیتی شما با Alastor Moody یکی است. ذات مطیع و پایبندی به قوانین و احساس قوی وظیفه شناسی او با تیپ شخصیتی شما مطابقت دارد. استفاده دقیق مودی از جادو و تعهد او به محافظت از دنیای جادوگری با شخصیت مسئول و قابل اعتماد شما مطابقت دارد.

**۲. ISFJ- محافظ: نویل لانگ باتم**

نویل لانگ باتم ، فرد مهربان، حساس و شجاع، دارای تیپ شخصیتی ISFJ (درونگرا، حسی، احساسی، قضاوت کننده) است که با شما یکی است. ارزش های قوی خانوادگی، وفاداری تزلزل ناپذیر و روحیه دلسوز او از ویژگی های شخصیت شماست. درست مانند نویل لانگ، شما برای رفاه و شادی افراد نزدیکتان ارزش قائل هستید.

**۳. INFJ – وکیل: ریموس لوپین**

ریموس لوپین، شخصیتی دلسوز و همدل، مظهر تیپ شخصیتی INFJ (درونگرا، شهودی، احساسی، قضاوت کننده) است. شخصیت آرام، پایبندی به عدالت و میل او به تبدیل کردن دنیای جادوگران به مکانی بهتر با ارزش های شما یکی است. نقش لوپین به عنوان مربی و محافظ با ذات دلسوز شما مطابقت دارد.

**۴. INTJ – The Architect:  سوروس اسنیپ**

سوروس اسنیپ با تفکر استراتژیک، رویکرد منطقی به جادو و پایبندی به قوانین اخلاقی پیچیده خود، تیپ شخصیتی INTJ (درونگرا، شهودی، منطقی، قضاوت کننده) را با شما به اشتراک می گذارد. مانند اسنیپ، شما ممکن است از هوش و توانایی ویژه ای برخوردار باشید.

**۵. ISTP – The Craftsman:  سیریوس بلک **

اگر شما یک ISTP (درون گرا، حسی، منطقی، ادراکی) هستید، ممکن است با تیپ شخصیت ماجراجو و شجاع سیریوس بلک یکسان باشید. نبوغ و روح مستقل او با شخصیت عملگرا و سازگار شما مطابقت دارد.

**۶. ISFP – آهنگساز: لونا لاوگود**

لونا لاوگود با دیدگاه هنری و منحصر به فرد خود نسبت به دنیای جادویی، تیپ شخصیتی ISFP (درونگرا، حسی، احساسی، ادراکی) را تجسم می بخشد. شخصیت عجیب و غریب و تخیلی او نشان دهنده تمایلات خلاقانه و فردگرایانه شماست.

**۷. INFP – واسطه: نیمفادورا تونکس**

تیپ شخصیتی نیمفادورا تونکس یعنی INFP (درونگرا، شهودی، احساسی، ادراکی) با شما یکسان است. شخصیت دمدمی مزاج و همدل او و همچنین توانایی او در پذیرش تغییر مطابق با ارزش ها شبیه ذات آزاد اندیش شماست.

** ۸.INTP – منطق‌دان: هرمیون گرنجر**

هرمیون گرنجر که به دلیل تفکر منطقی، کنجکاوی سیری ناپذیر و رویکرد تحلیلی به جادو شناخته می شود، تیپ شخصیتی INTP (درونگرا، شهودی، منطقی، ادراکی) را تجسم می بخشد. عطش او برای دانش و مهارت های حل مسئله با ذات عقلانی و منطقی شما مطابقت دارد.

تیپ mbti شخصیت های هری پاتر

**۹. ESTP – دینامو: جینی**

جینی دارای تیپ شخصیتی ESTP (برونگرا، حسی، منطقی، ادراک کننده) است که با شما یکسان است. نگرش ماجراجویانه و شجاعانه او نسبت به زندگی نشان دهنده شخصیت پویا و کنش گرایانه شماست.

** ۱۰. ESFP – هنرمند: گیلدروی لاکهارت**

گیلدروی لاکهارت، نویسنده و معلم خوش ذوق و خودمحور، نشان دهنده تیپ شخصیتی ESFP (برونگرا، حسی، احساسی، ادراکی) است. عشق او به توجه، کاریزمای او و ذات سرگرم کننده او منعکس کننده شخصیت برونگرا و کاریزماتیک شماست

**۱۱. ENFP – فعال: آلبوس دامبلدور**

آلبوس دامبلدور، مدیر عاقل و الهام بخش هاگوارتز، دارای تیپ شخصیتی ENFP (برونگرا، شهودی، احساسی، ادراکی) است. رهبری ایده آل، همدلی عمیق و توانایی او برای متحد کردن جهان جادوگران نشان دهنده ذات خلاق و دلسوز شماست.

**۱۲. ENTP – مناظره کننده: فرد و جورج ویزلی**

فرد و جورج ویزلی، کارآفرینان پویا و باهوشی که به خاطر شوخی‌های جذاب و تخیلی شان معروف هستند، تیپ شخصیتی ENTP (برون‌گرا، شهودی، منطقی، ادراکی) را نشان می دهد. توانایی آن ها برای شرکت در مناظره ها و تفکر پخته با شخصیت زودباور و مبتکر شما مطابقت دارد.

**۱۳. ESTJ- سرایدار: مینروا مک گوناگال**

مینروا مک گوناگال، پروفسور مسئول و ساختار یافته، تیپ شخصیتی ESTJ (برونگرا، حسی، منطقی، قضاوت کننده) آن ها با شما یکسان است. احساس قوی او از وظیفه گرایی، پایبندی به قوانین و مهارت های رهبری با ذات سازمان یافته شما مطابقت دارد.

**۱۴. ESFJ- ارائه دهنده: مولی ویزلی**

مولی ویزلی به عنوان یک مادر دوست داشتنی و فداکار، نشان دهنده تیپ شخصیتی ESFJ (برونگرا، حسی، احساسی، قضاوت کننده) است. نقش او به عنوان مربی و حامی خانواده پرجمعیت شما نشان دهنده ذات مراقب و خانواده دوست شماست.

**۱۵. ENFJ – قهرمان داستان: لیلی پاتر**

احساس همدلی و همدردی فراوان لیلی با تیپ شخصیتی ENFJ (برون گرا، شهودی، احساسی، قضاوت کننده) مطابقت دارد. چشم انداز او از دنیایی بهتر و حس همدلی او، با ذات کاریزماتیک و دلسوز شما یکسان است.

**۱۶. ENTJ – فرمانده: ولدمورت**

ویژگی های تیپ ولدمورت یعنی (برونگرایی، شهودی، منطقی، قضاوت کننده) تیپ شخصیتی شما یکسان است. او دارای تفکر  استراتژیک است، از بودن در کانون توجه لذت برده و متمرکز ب دستیابی به اهدافش است. این ویژگی ها با شخصیت مصمم و آینده نگر شما مطابقت دارد.

دنیای هری پاتر مجموعه ای غنی از شخصیت ها است که هر کدام شخصیت، ارزش ها و توانایی های جادویی خود را دارند. با جفت کردن تیپ شخصیتی MBTI خود با شخصیت های این سریال محبوب، درک عمیق تری از همتای جادویی که ویژگی های مشابهی با شما دارد به دست خواهید آورد. درست مانند دنیای جادوگری، جایی که هر فردی جایگاه خود را در هاگوارتز پیدا می کند و پتانسیل واقعی خود را کشف می کند، درک شخصیت شما می تواند به شما کمک کند از نقاط قوت خود استفاده کنید و با شخصیت هایی ارتباط برقرار کنید که ارزش ها و ویژگی های شما را منعکس می کنند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه کنترل امجی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *