۰

هکر اطلاعات GTA 6 متعهد شد که پس از آزادی از زندان به جنایات خود ادامه دهد !!!

اطلاعات GTA 6

هکر اطلاعات GTA 6 متعهد شد که پس از آزادی از زندان به جنایات خود ادامه دهد !!!

کورتاج یکی از اعضای گروه جرایم سایبری معروف به Lapsus$ بود که به همراه همدستانش مسئول هک Nvidia، Uber، Revolut و باج‌گیری از BT/EE برای ۴ میلیون دلار بود.

گفته می شود که هک کورتاج در Nvidia، Uber و Rockstar Games باعث خسارت ۹.۳ میلیون دلاری شده است.لو رفتن GTA 6 همان چیزی است که Kurtaj و Lepsus$ بیشتر به آن شهرت دارند، که اولین نگاهی به بازی در سال ۲۰۲۲ به ما نشان داد و اطلاعات کلیدی مانند مکان آن و اینکه دو قهرمان وجود خواهد داشت را فاش کرد. کورتاج بعداً سعی کرد با تهدید به انتشار کد منبع برای ساخت GTA 6 که به آن دسترسی پیدا کرده بود، از Rockstar Games باج‌گیری کند.

کورتاج از سپتامبر ۲۰۲۲ در زندان است و امروز از طریق پیوند ویدیویی در جلسه دادگاه حاضر شد.در طول این جلسه، توسط روانپزشک دکتر کلودیا کمدن اسمیت فاش شد که طی یک ارزیابی، کورتاج قصد خود را برای بازگشت به زندگی جنایتکارانه خود پس از آزادی اعلام کرده است.

دادستان کوین بری در طول جلسه به GTA 6 اشاره کرد و گفت:

“این مطالب بسیار محرمانه بود زیرا بازی یک امتیاز میلیارد دلاری است و آخرین قسمت آن به شدت مورد انتظار است. او برخی از فیلم‌های دزدیده‌شده در طول هک را در انجمن‌های آنلاین منتشر کرد و از Rockstar Games باج‌گیری کرد که کد منبع ارزشمندی را که بلوک‌های سازنده بازی را تشکیل می‌دهد منتشر خواهد کرد، مگر اینکه با او تماس بگیرند – احتمالاً برای بحث در مورد پرداخت باج.

کرتاج اکنون به دلیل اینکه از بیماری روانی رنج می برد، تحت حکم بیمارستانی ۱۲ هفته ای قرار گرفته است.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *