۰

God of War Ragnarok: Valhalla جدا از بازی اصلی همراه با عناصر Rogue-Lite است

یکی از اعلان‌های شگفت‌انگیز در The Game Awards این بود که دی ال سی God of War Ragnarok به صورت رایگان منتشر می شود و به‌ویژه یک حالت Rogue-lite جداگانه نیز دارد. Valhalla پایانی برای بازی اصلی است، اما طبق وبلاگ پلی استیشن، بازیکنان می توانند در هر زمانی که بخواهند، بدون توجه به ارتقاء و پیشرفت داستان، وارد بازی شوند.

والهالا شامل ورود به اعماق اسرارآمیز مکان اصلی است و کریتوس به دنبال «غلبه بر مشکلات درون خود و مواجهه با پژواک‌های گذشته‌اش» است. مانند هر عنوان روگ لایک دیگر، شکست در نبرد به معنای شروع دوباره از ابتدا است، اما شما منابعی را برای صرف ارتقای دائمی به دست خواهید آورد (که می تواند بر روی Valhalla نیز تاثیر بگذارد).

اگرچه تمام سلاح ها و مهارت های او در دسترس هستند، شما باید یک سپر و مسیر ریج اسپارتان را انتخاب کنید. شما همچنین Glyphs را برای ارتقاء آمار، Perks، Runic Attacks و موارد دیگر با تنظیمات دشواری کشف می کنید. هرچه سختی بالاتر باشد، پاداش های بیشتری به دست می آید و می توانید آزادانه بین آنها مبادله کنید.

God of War Ragnarok: Valhalla

در مورد زره، دارای آیتم های گوناگون است و به شما امکان می دهد سبک های مختلف را با هم ترکیب کنید. God of War Ragnarok: Valhalla در ۱۲ دسامبر به عنوان DLC رایگان عرضه می شود.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *