۰

راجر کلارک : بازی Red Dead Redemption 3 محتمل است

بازی Red Dead Redemption 3

راجر کلارک : بازی Red Dead Redemption 3 محتمل است

راجر کلارک، بازیگر نقش آرتور مورگان از Red Dead Redemption 2، در توییتی جدید اشاره کرد که احتمال ساخت قسمت سوم آن وجود دارد.یکی از طرفداران به طور مستقیم از کلارک در مورد نقش آرتور در یک دنباله احتمالی سؤال کرد. متأسفانه، کلارک پاسخ می دهد که ممکن است خود آرتور مورگان در این داستان دخالت نداشته باشد.علیرغم پتانسیل بسیار زیاد، کلارک اظهار داشت که آنها احساس می کنند “داستان” آرتور مورگان گفته شده است:

من مطمئن هستم که روزی RDR3 را خواهیم دید. چه زمانی خواهد بود – من مطلقاً هیچ ایده ای ندارم. روی مشارکت آرتور هم حساب نکنید. احساس می کنم داستان او گفته شده است.
– راجر کلارک
طرفداران این سری باید چندین سال برای ادامه بازی اصلی منتظر بمانند. با این حال، تقریباً به همان اندازه سال ها از انتشار دومین ورودی می گذرد.با نزدیک شدن به همان شکاف، منطقی به نظر می رسد که برخی نکات دقیق در مورد Red Dead Redemption 3 ظاهر شوند.

با این حال، کلارک اضافه می کند که او “مطمقاً هیچ ایده ای” ندارد که بازی سوم چه زمانی خواهد رسید. اگر آرتور مورگان برنگردد شرم آور است. اجرای کلارک چیزی کمتر از نمادین بود، با نکات ظریف و رقت انگیز واقعی که به راحتی قابل بازگویی بود.

این بخش مهمی از تضمین یک تجربه همه جانبه بود. اگرچه سرعت بازی برخی از بازیکنان را آزار داده است، اما تعهد بازی به واقع گرایی برای بیشتر افراد برجسته است. بازی Red Dead Redemption 2 نیز پایانی به یاد ماندنی داشت و مورگان آنقدر پیچیده است که به کاوش ادامه دهد. مضامین آن نابخشودنی، متفکرانه و سینمایی است تا بتواند با فیلم‌های کلاسیک این ژانر رقابت کند. با این حال، برای طرفداران آرتور مورگان نشانه خوبی نیست که خود بازیگر احساس کند که Red Dead Redemption 2 داستان را کامل کرده است.مطمئناً برای آرتور مورگان خوب است که حداقل به عنوان یک شخصیت فرعی بازگردد. اما این واقعاً عدالت شخصیت را برآورده نمی کند. احتمالاً باید دوباره همه یا هیچ باشد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *