۰

جوکر میامی در GTA 6 کیست؟

لارنس سالیوان، مرد ۳۰ ساله فلوریدا که صورت بسیار خالکوبی شده اش شبیه به دشمن سرسخت بتمن یعنی جوکر است، در پینلاس کانتی پس از صدور حکمی در ایالت میامی برای جرم حمل سلاح گرم مخفیانه دستگیر شد.

برای کسانی که با این داستان آشنا نیستند، در سال ۲۰۱۷ لارنس سالیوان دستگیر شد و سپس دوباره در سال ۲۰۱۸ همان جرم را تکرار کرد. جنایات او آنچنان بزرگ و عجیب و قابل توجه نبود، اما به دلیل شباهتش به جوکر توجه جهان را به خود جلب کرد.

بدیهی است که شخصیت موجود در تریل کاملا شبیه به سالیوان نیست و هیچ راهی برای تضمین این موضوع وجود ندارد که هدف Rockstar Games این بوده است، اما با توجه به جایی که بازی در آن قرار دارد، و این واقعیت که این شخصیت در خبرها برای دستگیری در تریلر است، کاملاً واضح به نظر می رسد که به سالیوان اشاره می کند.

جوکر میامی در GTA 6 کیست؟

او در ۲۳ مه ۲۰۱۷ در غرب کندل به نقل از میامی هرالد دستگیر شد و توسط پلیس میامی به جرم قرار دادن اسلحه به سمت وسایل نقلیه عبوری متهم شد. وقتی افسران با او صحبت کردند، سالیوان به آنها گفت که یک اسلحه پر شده در جیب خود دارد. اما پلیس گفت که او هیچ مجوزی برای سلاح نداشت و به آنها گفته بوده است که گرفتن مجوز “گران است”. سوابق زندان پینلاس خالکوبی‌های متعددی را فهرست می‌کند، از جمله: بند انگشتان ، ۶۶۶ (که به‌عنوان «شماره شیطان» نیز شناخته می‌شود)، شمشیر، جمجمه، شیطان و ازراعیل. یک نمای نزدیک از عکس سالیوان در سال ۲۰۱۷ نشان می دهد که پیشانی سمت چپ بالای سالیوان خالکوبی خفاشی غول پیکر را نشان می دهد که به نظر می رسد پیامی برای فیلم The Batman باشد.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *