۰

لوسیا در GTA VI کیست؟ تمام آنچه نیاز است بدانید

لوسیا در GTA VI

لوسیا در GTA VI کیست؟ تمام آنچه نیاز است بدانید

بازی Grand Theft Auto 6 سرانجام توسط Rockstar Games معرفی شد و ستاره تریلر لوسیا بود، قهرمان کاملاً جدید بازی ما که قرار است در سال ۲۰۲۵ عرضه شود. در تریلر کوتاه اما جذاب، نگاهی به لوسیا خواهیم داشت. فرار می کند، کمی در مورد شخصیت و آنچه که او در این بازی بزرگ و جهان باز انجام می دهد، یاد می گیرد. بنابراین، لوسیا در GTA 6 کیست و چرا اینقدر مهم است؟

شخصیت اصلی بازی GTA 6 کیست؟

پس از انتشار تریلر بازی GTA 6، بسیاری از مردم به این باور رسیدند که راک استار گیمز از مدل عامل «شخصیت دوگانه» که مدت‌ها شایعه شده بود، کنار کشیده است. در تریلر، به سختی نگاهی به «جیسون» داریم، شخصیت مرد تریلر که به نظر می‌رسد همیشه می‌خواهد در کنار لوسیا باشد. مطمئناً ویترینی برای این قهرمان زن جدید، اولین در نوع خود از زمان GTA در سال ۱۹۹۷ و دومین قهرمان آمریکایی لاتین در تاریخ این مجموعه بود.

لوسیا در GTA 6 کیست؟

ما چیز زیادی نمی دانیم، این مطمئن است. او یک زن بیست و چند ساله است که در مورد او رگه های جنایی وجود دارد. همانطور که تریلر باز می شود، لوسیا را در جلو و وسط در لباس کلاسیک زندان می بینیم که به دلیل آنچه او ادعا می کند “بدشانسی” در زندان است. در سرتاسر تریلر، لوسیا را می‌بینیم که در اطراف Vice City (در ایالت تخیلی جدید لئونیدا) می‌دود و باعث ایجاد انواع خرابی‌ها می‌شود: سرعت در اتومبیل، تیراندازی با اسلحه، و سرقت از فروشگاه‌ها.

این اساساً تمام چیزی است که در حال حاضر درباره GTA 6 Lucia می دانیم. انتظار می رود با انتشار تریلرهای بیشتری در طول زمان، موارد بیشتری فاش شود. به هر حال انتظار طولانی در پیش است و جای خالی بزرگی برای پر کردن بازی Rockstar وجود دارد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *