۰

اندرو تیت علیه فضای های خشونت آمیز GTA VI هست

اندرو تیت

اندرو تیت علیه فضای های خشونت آمیز GTA VI هست

در جریان اخیر، برادران جنجالی تیت در مورد رونمایی از Grand Theft Auto 6 صحبت کردند. این مکالمه ای بود که توسط اندرو و به رهبری تریستان آغاز شد و در طول یک پنجره ۳۰ ثانیه ای، برادران اعلام کردند که GTA را تایید نمی کنند. مضامین خشونت آمیزتر ۶، به ویژه آنهایی که می بینند جوانان به افسران پلیس شلیک می کنند.

تریلر GTA 6 دیروز منتشر شد و رکوردهایی را در یوتیوب شکست و تقریباً ۱۰۰ میلیون بازدید در یک بازه ۲۴ ساعته به دست آورد. قرار است در سال ۲۰۲۵ منتشر شود، اما برای اندرو تیت و برادرش تریستان، این چیز خوبی نیست.
“من طرفدار نیستم”

در جریانی که در «رامبل» پخش شد، اندرو و تریستان تیت در فهرست موضوعات معمول خود قدم زدند و یکی از برجسته ترین نکات بحث، رونمایی اخیر از GTA vi بود. این بخش از گفتگو به طرز عجیبی توسط اندرو تیت، که کاملاً روشن کرد که نمی داند در مورد چه چیزی صحبت می کند:

تریلر عنوان GTA 6 جدید منتشر شد، آیا تا به حال GTA بازی کرده اید؟ من هرگز هیچ کدام از آنها را بازی نکردم.

در حالی که اندرو چیز زیادی در مورد این موضوع برای گفتن نداشت، تریستان وارد یک جنجال کوتاه شد و با برخی از مضامین خشن تر Grand Theft Auto مقابله کرد.

بازی‌های ویدیویی لزوماً شیطانی نیستند… من طرفدار کسی نیستم که کمتر از ۱۸ تا ۲۱ سال سن داشته باشد. فقط فکر نمی کنم این برای جامعه خوب باشد. با تمام گرافیک‌ها و موتورهای شگفت‌انگیز و هر آنچه که مردم در این بازی‌های ویدیویی قرار می‌دهند، احساس می‌کنم که شما می‌توانید هدف بهتری با بازی ایجاد کنید. شاید شما افسر پلیس هستید، شاید می خواهید جلوی جنایتکاران را بگیرید.

سپس اندرو با صدای بلند سرفه هایش را قطع کرد تا رشته افکارش را قطع کند – بنا به دلایلی.

انتظار می‌رود که با نزدیک‌تر شدن تاریخ انتشار GTA vi شاهد موارد بیشتری از این گفتمان باشیم. این یک صنعت معمولی است و از زمان آغاز این فرنچایز در حوالی انتشار هر بازی Grand Theft Auto ظاهر شده است.

برچسب‌ها:, ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *