۰

بازی GTA 6 در زمان عرضه بر روی PC در دسترس نخواهد بود

تریلر رسمی رونمایی Grand Theft Auto 6 قرار بود در تاریخ ۵ دسامبر در ساعت ۵:۳۰ عصر پخش شود، اما پس از فاش شدن آن، Rockstar Games به سرعت آن را چند ساعت زودتر از موعد منتشر کرد. و اکنون که بازی به طور رسمی معرفی شده است، بیانیه مطبوعاتی Rockstar به همراه تریلر، جزئیات کلیدی دیگری را در رابطه با عرضه آن فاش کرده است.

این شرکت تایید کرده است که Grand Theft Auto 6 در زمان عرضه تنها بر روی PS5 و Xbox Series X/S در دسترس خواهد بود، به این معنی که بازیکنان رایانه های شخصی دوباره باید کمی بیشتر منتظر بازی باشند، همانطور که در عناوین Rockstar مرسوم است.

در بیانیه مطبوعاتی آمده است: «راک‌استار گیمز، برچسب ناشر Take-Two Interactive Software، مفتخر است اعلام کند که Grand Theft Auto 6 در سال ۲۰۲۵ برای پلتفرم های PS5 و Xbox SeriesX/S عرضه می شود.

با توجه به موفقیت عظیمی که Grand Theft Auto 5 به طور خاص بر روی رایانه شخصی از آن برخوردار بوده است (حتی بیشتر از سایر عناوین Rockstar)، سؤالات زیادی در مورد اینکه آیا این بازی در نهایت به طور همزمان روی PC عرضه خواهد شد یا خیر. جای تعجب نیست که این شرکت تصمیم گرفته است به برنامه انتشار سنتی خود پایبند باشد. بازی هایی مانند Grand Theft Auto 4، Grand Theft Auto 5 و Red Dead Redemption 2 (در میان دیگران) همگی ماه ها پس از عرضه کنسول خود برای رایانه شخصی وارد شدند.

بازی GTA 6 در زمان عرضه بر روی PC

Grand Theft Auto 6 در ایالت تخیلی لئونیدا، محل زندگی Vice City الهام گرفته از میامی می‌گذرد، و Rockstar Games نوید بزرگ‌ترین و همه‌جانبه‌ترین تکامل سری Grand Theft Auto را می‌دهد.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *