۰

۱۰ شخصیت ارباب حلقه ها که لیاقت بازی خودشان را دارند

شخصیت ارباب حلقه ها

۱۰ شخصیت ارباب حلقه ها که لیاقت بازی خودشان را دارند

جهان ارباب حلقه‌ها مملو از شخصیت‌های جذاب است که هر کدام دارای پس‌زمینه و هدف منحصربه‌فردی هستند که آن‌ها را به جلو سوق می‌دهد. داستان‌های پر ماجرایی آن‌ها همگی باعث می‌شوند که آن‌ها همان چیزی باشند که هستند، و دقیقاً به همین دلیل است که به دنیای بازی‌های ویدیویی تعلق دارند – بنابراین بازیکنان می‌توانند بخشی از شکل‌دهی این داستان‌ها باشند.

پس از انتشار و سقوط تاسف بار The Lord of the Rings: Gollum، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که بررسی شخصیت‌های دیگر در دنیای ارباب حلقه‌ها را آغاز کنیم که داستان‌هایشان می‌تواند تجربه‌های بازی به یاد ماندنی را ایجاد کند. به هر حال، هر یک از این شخصیت‌ها تاریخ‌هایی دارند که قبلاً در فیلم‌ها و رمان‌ها شرح داده نشده بود و ممکن است طرفداران نه تنها بخواهند ببینند بلکه کنترل آن‌ها را نیز در دست دارند.

شخصیت ارباب حلقه ها

۱۰- گیملی

تا به امروز، گیملی یکی از نمادین ترین شخصیت های کتاب ها و فیلم های ارباب حلقه ها باقی مانده است. گیملی، یک جنگجوی کوتوله و پسر گلون، یکی از اعضای انجمن حلقه بود، اتحادی که برای کمک به فرودو برای نابود کردن حلقه واحد تشکیل شد. قبل از ارباب حلقه ها، او می خواست به پدرش و گروه تورین برای بازپس گیری کوه تنهایی ملحق شود، اما در سن ۶۲ سالگی خیلی جوان به نظر می رسید.

از آنجایی که گیملی در طول رویدادهای هابیت در دهه ۶۰ زندگی خود بود، به احتمال زیاد او قبلاً تجربه جنگ و ماجراجویی را داشته است، علیرغم اینکه هنوز طبق معیارهای تورین بسیار جوان به حساب می آمد. با توجه به این موضوع، بازی مبتنی بر زندگی گیملی قبل از هابیت و ارباب حلقه ها به گیمرها فرصتی می دهد تا ریشه های گیملی را به عنوان یک کوتوله فروتن و عضوی از خانواده سلطنتی تجربه کنند.

شخصیت ارباب حلقه ها

۹-لگولاس

لگولاس به‌عنوان پسر پادشاه الف‌های قلمرو جنگلی، داستانی تزئین شده دارد که حتی به رویدادهای هابیت برمی‌گردد. در حالی که او در فیلم هابیت ظاهر شد، اما هرگز در این رمان نامی از او برده نشد. اولین حضور او در شورای الروند در ارباب حلقه ها بود، جایی که او فرستاده شده بود تا به الروند توضیح دهد که چگونه گولوم از دست نگهبانان آنها فرار کرده است. بازی به دنبال وقایع زندگی لگولاس قبل از ارباب حلقه ها و حتی هابیت واقعا جالب خواهد بود، زیرا او در زمان ارباب حلقه ها نزدیک به ۳۰۰۰ سال سن داشت. واضح است که او در طول جنگ حلقه باتجربه و کارکشته بود و گیمرها بدون شک از تجربه ماجراجویی های او به صورت مستقیم خوشحال خواهند شد.

شخصیت ارباب حلقه ها

۷-گالادریل

گالادریل تا حد زیادی یکی از بزرگترین الف های سرزمین میانه در نظر گرفته می شود، زیرا توانایی های ماوراء طبیعی و زیبایی غیرقابل انکار او را از بقیه متمایز می کند. او یک جنگجوی قوی و توانا، سرشار از شجاعت و خرد است و عمر طولانی او دانش و قدرتی را به او بخشیده است که بسیاری آرزو می کنند.

توانایی گالادریل در نگاه کردن به ذهن دیگران مطمئناً مکانیک گیم پلی جذابی خواهد بود اگر بازی حول شخصیت او ساخته شود. شاید بازیکنان بتوانند از توانایی‌های او برای متقاعد کردن متحدان و دشمنان خود استفاده کنند و به این ترتیب روایت را به شکلی هدایت کنند. در کنار این توانایی، مهارت او به عنوان یک جنگجو (همانطور که در حلقه های قدرت به تصویر کشیده شده است) می تواند برای ایجاد نبردهای هیجان انگیز استفاده شود.

شخصیت ارباب حلقه ها

۶-گلورفیندل

گلورفیندل علیرغم نداشتن نقش قابل توجهی برای حضور در فیلم های ارباب حلقه ها، یکی از قدرتمندترین الف های تاریخ سرزمین میانه محسوب می شود. هزاران سال قبل از وقایع ارباب حلقه ها، گلرفیندل در جریان جنگ خشم با یک بالروگ جنگید و آن را نابود کرد. او متأسفانه در طول نبرد خود درگذشت، اما بسیار شبیه گندالف، در عصر سوم بازگشت تا در جنگ حلقه کمک کند.

تا کنون، گلرفیندل در بازی‌های ویدیویی مانند اقتباس اکشن-ماجراجویی ارباب حلقه‌ها در سال ۲۰۰۲ و لگو ارباب حلقه‌ها از داستان‌های مسافرتی ظاهر شده است، اما هرگز به او لقب داده نشده است. با در نظر گرفتن قدرت و توانایی فوق‌العاده او، گیمرها احتمالاً شانس بازی در نقش گلرفیندل را خواهند داشت.

شخصیت ارباب حلقه ها

۵-ایسیلدور

پایان داستان ایسیلدور مطمئناً غم انگیز است، اما تاریخچه او قبل از وقایع ارباب حلقه ها داستانی حماسی پر از ماجرا است. در جوانی، ایسیلدور در جریان نفوذ به دربار پادشاه در نومنور به شدت مجروح شد، اما او با میوه‌هایی که از درخت سفید گرفته شده بود فرار کرد و اجازه داد خط آن ادامه یابد. بعداً در زندگی، ایسیلدور پادشاه عالی گوندور و آرنور شد و در نهایت مسئول بریدن حلقه یگانه از دست سائورون شد. ناگفته نماند که داستان ایسیلدور برای یک بازی روایی محور عالی است. حتی می‌تواند منجر به یک پایان غیرقانونی شود که در آن ایزیلدور تصمیم می‌گیرد به جای نگه داشتن حلقه، آن حلقه را نابود کند. صرف نظر از این، غیرممکن است که انکار کنیم که تجربه ای قانع کننده به خصوص برای طرفداران قدیمی ارباب حلقه ها ایجاد می کند.

شخصیت ارباب حلقه ها

۴-الروند

الروند بسیار بیشتر از جن سنگی است که بسیاری از فیلم های ارباب حلقه ها می شناسند. داستان اصلی او سرشار از تراژدی، نزاع، جنگ و حتی عاشقانه است، که همه آنها به او کمک کرده اند تا او را که هست بسازند. او که در عصر اول به دنیا آمده است، بیش از اندازه کافی را پشت سر گذاشته است تا سزاوار نگاهی گسترده به زندگی خود باشد. یک بازی حول محور الروند نه تنها به جزییات وقایع زندگی الروند بلکه وقایع سرزمین میانه نیز با توجه به سن او کمک می کند. از آنجایی که الروند یک جنگجوی ماهری است، گیم پلی مطمئناً یکی از نکات برجسته عنوان او خواهد بود و بدون شک تجربه ای به یاد ماندنی خواهد بود.

شخصیت ارباب حلقه ها

۳-تورین سپربلوط

تورین سپربلوط پادشاه محبوب بدون تاج و تخت کوتوله ها که ماجرای به چند دهه قبل از جنگ حلقه میگذرد ، ماجرای حماسی و تراژدیک تورین و همراهانش برای باز پس گیری سرزمین نیکانشان در کنار چالش ها و موانع قطعا لیاقت یک بازی کامل و مستقل از این شخصیت دوست داشتنی وجود دارد.تورین یک جنگجو ماهر و یک رهبر واقعی است و همراهی آن با هابیت دوست داشتنی بیلبو بنگینز و گندالف قطعا آن را جذاب تر می کند.

شخصیت ارباب حلقه ها

۲-گندالف

داستان گندالف قبل از هابیت و ارباب حلقه ها مملو از شگفتی های ماوراء طبیعی است، زیرا او یکی از مایارهای والینور، موجودات فرشته ای است که شکل فانی و انسانی به خود گرفته بود. با این حال، اندکی قبل از هابیت، او عضو شورای سفید بود، گروهی که اندکی پس از بازدید گندالف از دول گولدور تشکیل شد تا کشف کند که آیا یک شیطان بزرگ، نکرومانسر دول گولدور، واقعاً سائورون است یا خیر. پس از بازگشت به Dol Guldur در زمان بعد، گندالف متوجه شد که Necromancer در واقع سائورون است، و او از شورای سفید خواست تا اقدام کند. متأسفانه، سارومان گروه را متقاعد کرد که سائورون یک تهدید نیست، پس از آن او شروع به جستجوی حلقه واحد برای خود کرد.

در ۱۳ ژوئیه ۲۰۰۶، EA ارباب حلقه ها: شورای سفید را معرفی کرد، یک ماجراجویی جهان باز ارباب حلقه ها بر اساس وقایع پیرامون شورای سفید همانطور که در رمان های تالکین ثبت شده است. این بازی به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا به عنوان یک مرد، جن، کوتوله یا هابیت متحد شورای سفید بازی کنند و احتمالاً رویدادهای آن دوره را اجرا می‌کنند. متأسفانه، این بازی در سال ۲۰۰۷ در یک وقفه نامحدود قرار گرفت و از آن زمان باقی مانده است. در حالی که عنوان EA به این معنی بود که به بازیکنان اجازه می داد به عنوان هر کسی به جز گندالف بازی کنند، ممکن است هنوز هم دوره زمانی مناسبی برای بیان بخش مهمی از داستان گندالف باشد.

شخصیت ارباب حلقه ها

۱-آراگورن

شاید شخصیت ارباب حلقه ها که بیش از هرکس دیگری به بازی خودش نیاز دارد آراگورن باشد. از روزهایی که در ریوندل به عنوان فرزندخوانده الروند از ریوندل به سر می برد تا زمانی که در خدمت ارتش های روهان و گوندور با نام «استرایدر» بود، تاریخ او برای یک عنوان ماجراجویی که با روایتی جذاب هدایت می شود، یک عنوان اکشن ماجراجویی بر اساس زندگی آراگورن قبل از ارباب حلقه‌ها می‌تواند برای سری بازی‌های LotR مناسب باشد. در حالی که Aragorn’s Quest، یک بازی اکشن-ماجراجویی در سال ۲۰۱۰ توسط WB Games، بر اساس آراگورن ساخته شده بود، در جریان وقایع ارباب حلقه‌ها اتفاق می‌افتد و چیزی از پیشینه او تعریف نمی‌کرد. وقت آن رسیده است که گیمرها این فرصت را پیدا کنند که داستان Strider را به صورت مستقیم تجربه کنند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *