۰

سلاح های فورتنایت در چپتر ۵ سیزن ۱

سلاح های فورتنایت در چپتر ۵ سیزن ۱

در دنیای جدید فورتنایت در چپتر ۵ سیزن ۱، تعداد باورنکردنی اسلحه های جدید وجود دارد که می توانید با آنها آشنا شوید. حتی یک آیتم پیمایش جدید نیز وجود دارد که از زمانی که Fortnite چیزهای جالبی مانند Spider-Man’s Web Swingers و Shockwave Hammer را معرفی کرد، برای هر فصل به یک آیتم مورد انتظار بازیکنان تبدیل شده است. در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد سلاح های جدید این فصل بدانید قرار داده شده است.

Epic دوست دارد که در فصل‌های جدید به‌طور کامل همه چیز را پاک کند و این مطمئناً در مورد لوت های فصل ۵ صدق می‌کند. در مجموع، ۱۱ اسلحه جدید برای راه اندازی فصل جدید فاش شده است.

ابتدا لیست اسلحه های جدید در اینجا آمده است:

  • Hammer Pump Shotgun
  • Nemesis AR
  • Striker AR
  • Thunder Burst SMG
  • Hyper SMG
  • Reaper Sniper Rifle
  • Ranger Pistol
سلاح های فورتنایت در چپتر 5 سیزن 1

اما خود سلاح گرم موضوع کامل فصل جدید فورتنایت نیست. شاید هیجان انگیزتر از همه، Grapple Blade، یک آیتم جدید پیمایشی باشد که به عنوان یک سلاح تهاجمی نیز عمل می کند.

Grapple Blade مانند ODM Gears از کراس اوور Attack on Titan بازی رفتار می کند. با آن، می‌توانید با یک سطح سخت دست و پنجه نرم کنید، سپس به سرعت به سمت داخل حرکت کنید، که نه تنها برای حرکت سریع مانند دستکش Grapple، بلکه برای آسیب‌ زدن از فاصله نزدیک مانند شمشیر خوب است. Grapple Blade را به صورت لوت در سراسر جزیره خواهید دید، و ممکن است نسخه Mythic نیز وجود داشته باشد.

یکی دیگر از موارد اضافه شده، Ballistic Shield است که در Fortnite مانند بازی هایی مانند Rainbow Six Siege یا Call of Duty کار می کند. با مجهز بودن به سپر، محافظ محکمی در جلو خواهید داشت که نمی‌توان آن را از بین برد – اگرچه اگر متوالی به اندازه کافی آسیب ببیند، لحظه‌ای آن را رها خواهید کرد. با آن، شما فقط می توانید از یک Pistol برای شلیک روی سپر استفاده کنید، بنابراین بین حفاظت و قدرت شلیک باید به آن توجه کرد.

یک آیتم قابل پرتاب جدید، Cluster Clingers، با چپتر ۵ نیز می آید. به آن به عنوان یک نارنجک خوشه ای چسبنده فکر کنید. می‌توانید با پرتاب آن را به یک سطح متصل کنید، سپس شاهد انفجارهای متعدد و کوچک‌تر باشید.

مدهای سلاح

همانطور که شایعه شده است، فصل جدید مد های اسلحه را نیز اضافه می کند. این هم به عنوان یک ویژگی شخصی سازی بازیکن عمل می کند و هم به وفور در مپ بازی یافت می شود. این به این دلیل است که تقریباً هر تفنگی در بازی اکنون تعدادی مد را مجهز می‌کند.

سلاح های فورتنایت در چپتر 5 سیزن 1

برخی از مدها ممکن است ظرفیت خشاب را افزایش دهند، ریکویل را کاهش دهند، یا buff های دیگری را انجام دهند. توجه داشته باشید که همه مدها با هر سلاحی کار نمی کنند و سلاح هایی که NPC ها در سراسر جزیره فروخته می شوند و آنهایی که در دستگاه های فروش خودکار پیدا می شوند قابل تغییر نیستند.

بسته به نوع سلاح شما، اسلات های مد موجود آنها متفاوت خواهد بود:

اسلحه های غیر معمول (سبز) – یک مد
اسلحه های ریر (آبی) – دو مد
اسلحه اپیک(بنفش) – سه مد
اسلحه های لجندری (نارنجی) – چهار مد

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *