۰

بازی Fallout 5 چه زمانی منتشر می شود؟

بازی Fallout 5

بازی Fallout 5 چه زمانی منتشر می شود؟

بازی Fallout 4 در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و از آن زمان، طرفداران مشتاقانه منتظر اخباری از عنوان بعدی هستند که این فرنچایز را بیش از پیش گسترش می دهد. با این حال، به نظر می رسد استودیوی بازی سازی Bethesda برنامه های دیگری دارد و از ارائه هرگونه اعلامیه واقعی خودداری می کند. بنابراین، چه زمانی Fallout 5 منتشر می‌شود و BGS دقیقاً چه چیزی برای ما در نظر گرفته است؟
آیا Fallout 5 واقعی است؟

از نظر فنی، خیر – Fallout 5 واقعی نیست. حداقل، هنوز توسعه نیافته است، و تا آنجا که می دانیم، قرار نیست به این زودی ها توسعه یابد. در می ۲۰۲۲، تاد هاوارد از بتسدا توضیح داد که ایده‌ای برای Fallout 5 وجود دارد و یک «تک پیجر» وجود دارد که اساساً آنچه تیم از بازی می‌خواهد را تجزیه می‌کند، اما تا آنجا که پیش می‌رود. این بیانیه در مصاحبه ای با IGN حذف شد و اساساً تاد هاوارد را به اولین نماینده تاریخ Bethesda تبدیل کرد که آشکارا از نام “Fallout 5” استفاده کرد. با توجه به موفقیت فوق‌العاده فرنچایز تا کنون، سقوط Fallout 5 کم و بیش اجتناب‌ناپذیر است، اما پروژه‌های عظیمی در راه است.

بازی Fallout 5

بنابراین، Fallout 5 چه زمانی منتشر می شود؟ ما فقط نمی دانیم. اما آیا زمانی که بازی Fallout 5 عرضه شد، چند نفره خواهد بود؟ این چیزی است که ما نیز نمی‌توانیم آن را تأیید کنیم. در سال ۲۰۱۸، استودیوی بازیسازی Bethesda Fallout 76، اولین عنوان چندنفره این سری را منتشر کرد که با استقبال ضعیف و به طور کلی ناامیدکننده مواجه شد. این یک عنوان شکست خورده از ابتدا بود، و سال ها طول کشید تا توسعه دهنده بتواند زمین های از دست رفته را با آن بازیابد. به نظر نمی رسد که استودیو بازی Bethesda مشتاق تکرار این شکست با Fallout 5 باشد. اما شاید توسعه دهنده از اشتباهات خود درس گرفته باشد و محصول چند نفره بعدی Fallout را کمی بهتر ارائه دهد.

برچسب‌ها:, ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *