۰

هر آنچه درباره نسخه pc بازی God Of War: Ragnarök می دانیم

نسخه pc بازی God Of War: Ragnarök

هر آنچه درباره نسخه pc بازی God Of War: Ragnarök می دانیم

دنباله‌ای که مدت‌ها در انتظار راه‌اندازی نرم‌افزار استودیو سونی سانتا مونیکا در سال ۲۰۱۸ بود، God of War Ragnarök، با تحسین منتقدان بر روی PS4 و PS5 منتشر شد، هرچند، بسیاری از طرفداران دیگر مطمئناً به فکر یک پورت رایانه شخصی خواهند بود. از زمان شروع نسل فعلی کنسول PS5، سونی و پلی استیشن شروع به پذیرش رایانه شخصی به عنوان یک پلت فرم بازی مناسب برای گسترش فهرست خود کردند.

ریشه‌های این تلاش حتی قبل از آن نیز دیده می‌شد، زیرا بازی‌های Guerrilla Guerrilla Games در آگوست ۲۰۲۰ به رایانه‌های شخصی منتقل شدند. اما هنوز هیچ کلمه رسمی در مورد این موضوع وجود ندارد. با این حال، الگوهای موجود در برنامه زمان‌بندی عرضه پلی‌استیشن و افشای‌های ادعایی می‌توانند به محدود کردن شرایط به یک پنجره انتشار خشن کمک کنند. God of War Ragnarök یکی از بهترین تجربه‌های بازی و داستان‌گویی در PS5 تاکنون است، اما در زمان نگارش، هیچ‌کدام وجود ندارد. تاریخ انتشار رسمی و یا اعلامیه ای از سونی در مورد پورت PC God of War Ragnarok. با این حال، استقبال سونی از این پلتفرم به این معنی است که در نهایت باید یک اعلامیه منتشر شود. اگر سونی مایل بود حداقل برای آن زمان، کاری که به ظاهر غیرقابل تصور به نظر می رسید، با انتقال عناوین تحسین شده Spider-Man Remastered و Spider-Man: Miles Morales به رایانه شخصی انجام دهد، هیچ دلیلی وجود نداشت که دیگر عناوین سونی کنار گذاشته شوند. اما بزرگترین شواهد به نفع این اتفاق این است که God of War در سال ۲۰۱۸ یک پورت رایانه شخصی را دریافت کرد که توسط استودیوی پشتیبانی Jetpack Interactive در اوایل سال ۲۰۲۲ ساخته شد تا موفقیت آمیز باشد.

نسخه pc بازی God Of War: Ragnarök

عنوان ۲۰۱۸ یک ماجراجویی داستان محور به همان اندازه جذاب در PS4 بود، بنابراین جنبه فنی تنها چیزی بود که نیاز به توجه دقیق نسخه PC داشت. بدون شک نتیجه داد، اما در حال حاضر، به نظر می رسد که پلی استیشن هنوز حداقل چند سال قبل از انتقال نسخه های معاصر خود به رایانه شخصی منتظر مانده است، که می تواند تصور مبهمی از زمان انتظار تاریخ قطعی را ارائه دهد. و در حالی که هنوز خبر رسمی در مورد اعلام قریب الوقوع Ragnarok برای پلتفرم وجود ندارد، سخنان اخیر جیم رایان نشان می دهد که انتظار چیزی مشابه را داریم.

مدیرعامل فعلی سونی Interactive Entertainment قرار است به زودی بازنشسته شود، اما او در مصاحبه ای با Famitsu در می ۲۰۲۳ فاش کرد که آنها “تعداد عناوین انحصاری PS5 را افزایش می دهند و انتشار نسخه PC را سرسام آور می کنند” و “فروش نسخه رایانه شخصی دو یا سه سال پس از انتشار نسخه پلی استیشن مورد استقبال مشتریان قرار می گیرد. شاید این استراتژی در آینده سریع‌تر تغییر کند، اما از آنجایی که PS4 و PS5 در نوامبر ۲۰۲۲ منتشر شدند، می‌توان فعلاً فرض کرد که Ragnarok در سال ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *